K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-06-2012, 19:03   #31
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det vil så sige at så snart du MPV ikke kan få din egen agenda igennem....ja så vil du bare slettes...

Fred være med det....dit ønske er hermed opfyldt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 19:25   #32
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
HAr man ikke lov at være blå på k1o...

jeg mener når jeg siger de gør dem til grin...senest justitsministeren idag..

jeg generer ikke folk der stemmer og tror på børnehaven rød og deres 16 procent af vælgerne..men så har jeg vel ogspå lov at ha min mening

og ja jeg følger en del med
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 19:40   #33
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvor ser du at du ikke må være blå på K10??

jow stribe....du må have alle de meninger du har lyst til....du må være rød, blå, grøn eller gul....

Præcis som jeg skrev i mit andet indlæg http://www.k10.dk/showpost.php?p=228169&postcount=29

Du må bare såvel som vi respektere at du har dine meninger....respektere at andre måske har andre meninger...

Denne side er jo oprettet som et debat forum...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 19:44   #34
smækkerlækker
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2012
Indlæg: 165
Styrke: 13
smækkerlækker er ny på vejen
Kære Webmaster, tak for ordene. Jeg har aldrig forstået, hvad stribe egentlig ville på k10. Det her er vel en hjemmeside, hvor man godt må sige højt, hvilke partier der ikke vil forringe vilkårene for førtidspensionister. Og spagt fremfører, at man en vis sympati for dem - uden at være ude i et politisk ærinde. Det er vel mere en konstatering.
smækkerlækker er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 19:56   #35
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg har MANGE gange skrevet at det er fair når andre gør det godt..jeg skrev også jeg altid har syntes nyrup gjorde det godt--borset fra det sidste..det faldt han jo på..

men jeg kan ikke finde noget pænt at sige om dem her..jeg kigger på resultater og lederskaber og de har desværre ingen af delene..forrige lørdag sagde thorning direkte på tv..at DET VAR DERES EGEN POLITIK DE FØRTE...og det er jeg så ikke hel enig i..

og det er da en katastrofe for DEM......prøv at tænk en fiasko for dem--16 -17 procent af vælgerne -det værste siden 1898..og mange af deres egne har mistet tilliden...

og det jeg skriver er ikke noget jeg finder på..det har stået i flere aviser,de har selv sagt det incl.thorning og tv..
at hun ikke er en god leder er jo ingen hemmelighed..set fra deres side solgte de dem for dyrt i tårnet og det var dumt og det har ødelagt det...

stribe
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 19:59   #36
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
smækkerlækker...

det var da en underlig mening..jeg får faktisk meget ros på k1o...gør du også det..og jeg er selv førtidspensionist og respekterer andres meninger..at jeg stemmer blå har intet at gøre med jeg er ftp..

jeg tror det fordi jeg altid har været det og er landmand..og der er det faktisk meget normalt
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 20:18   #37
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg er ret lige glad med hvilken "farve" folk stemmer....og folk må da have de meninger de vil...

Men det gør vel ikke at så snart man stiller spørgsmål ved noget de siger at så beskylder de en for at de lige pludselig ikke må deltage her på siden...

Det er et debat forum...og i et debat forum debattere man...

Folk behøver ikke være enig...

Det jeg reagerede med på dig Stribe....det var at du ville kalde dem der sidder i regering for kommunister....og det er vist nok det sidste man kan kalde dem....det er jo direkte modsat af kommunister det de laver...

Så jeg hæftede mig bare ved nogle ting du skrev og stillede nogle spørgsmål til det....og det er der vel ikke noget galt med....eller??

Du skrev at du savnede dem...de blå....og så spørger jeg bare hvad det er du savner....

Nu er vi jo på en side for syge mennesker som er kommet galt afsted i systemet....og så er det jeg slet ikke kan forstå hvad man kan savne......altså når man selv er syg og i systemet...

Hvis ikke man må stille spørgsmål til det andre skriver herinde.....øhhh skal vi så ikke bare lukke hjemmesiden....for så er det jo ikke et debat forum mere...

Folk kan jo selv bestemme om de vil svare på spørgsmål der bliver stillet...

Men den der med....øhh så vil jeg bare slettes som medlem.....eller anklager om at de ikke må være af en bestemt politisk retning for at være på siden......det giver jeg virkelig ikke en skid for....

Man kan vælge at debattere eller man kan vælge at lade være....sværere er det nu ikke...

Hvis man reagere med at ville slettes eller med anklager om at man ikke må have sine egne meninger herinde.....ja så kommer der ikke meget debat ud af det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 20:27   #38
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg går ingen steder..og jeg synes der er lige rigelig kasos pt i regeringen..det hænger ikke sammen..og ja jeg er syg og ftp..men det har da intet med partifarve at gøre..

jeg harogså skrevet tidligere,at jeg ønskede og håbede el...kom noget mere på banen og at jeg ville ønske de ikke bare gir dem til efteråret..
det er da en form for ros fra min side..desværre tror jeg ikke johanne s.nielsen ka modstå presset,for hvad er alternativet - i deres øjne..

danskerne føler sig utrygge og frygter dagen imorgen..
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 20:32   #39
smækkerlækker
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2012
Indlæg: 165
Styrke: 13
smækkerlækker er ny på vejen
Du får da helt sikkert også andet end ros her på sitet, det har jeg da læst.

Du er landmand, siger du. Landmænd er generelt ikke venstreorienterede. De stemmer på de partier, der varetager deres økonomiske interesser og det gør f. eks. bondepartiet Venstre.

Jeg tror teorien om, at mennesker stemmer med sin tegnebog, den holder vand. Så sker der det, at landmanden bliver førtidspensionist. Så kan han blive ved med at stemme blåt og varetage interesserne for dem, han ikke længere er en del af.

Han kunne også vælge at sympatiserer med partier, der varetager hans nye livsforhold, man skulle mene var gode forhold for førtidspensionister.

Hvis han skulle stemme på et politisk parti, der varetager hans økonomiske interesser pt. så skulle han stemme på Enhedslisten. Men han vælger at ligge sin solidaritet ved partier der på kort tid, vil snyde ham for ca. 13.000 kr. om året. Penge der bl.a. går til landmændende og andre, der tjener mange penge i forvejen.

Kære stribe - tag springet og erkend, hvor du er.
.
smækkerlækker er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2012, 02:15   #40
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pedro Se meddelelser
Ja, det er fint nok med advarsler og gode råd, men som bekendt, er der meget, der skal prøves på "egen krop" før det fiser ind.

Man må sige, at det efterhånden er feset ind for de fleste FTPér, kontanthjælpsmodtagere m.fl, at det nok var det forkerte sted krydset blev sat.
Godt nok, har jeg selv stemt på en "anden skrap dame", men har egentlig altid tidligere følt mig solidarisk med S.

Men den solidaritet er hermed ophørt.
Så hvad, vi skal have en blå regering der så vil skære endnu mere på overførselsindkomster?
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sidste chance: Bydelreporter kurset, for sidste gang. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 12-08-2013 13:46
Min sidste dag :) Helle Smith Dit og Dat 23 03-08-2010 13:17
"Sidste chance for de sidste" zuza Politik og Samfund 0 10-03-2008 11:48
Sidste nyt.... Brittaf Jeg har fået job. 3 05-03-2008 20:54
Udryd taberne og betal mindre i skat Antoniette Dit og Dat 11 06-11-2007 11:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension