K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-12-2009, 09:38   #221
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Super godt gået Hyanna Håber din tunge er ok, efter du næsten måtte bide den af...hehe.

Så håber jeg der findes en løsning for dig og ser frem til at høre det videre forløb.

Mon de så nu har fået øjnene op for, hvad det er for narrestreger den sagsbehandler går og laver.

Hav en god og kold dag. Og god jul til dig og Viper.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2009, 10:48   #222
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
SÅDAN -smukke, ka lige se det for mig og ehh, hvem er det så lige der er den troværdige i det her "spil"

Håber da sandelig at alle de andre tilstedeværende kunne se hva han var for en type!

Glæder mig til at høre fortsættelsen
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2009, 11:54   #223
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ej, hvor herligt.. så fik du æren af at møde citronen.. gid du dog kunne få ham fyret og alle hans sager genoptages.. fordi de erkender at han har lavet grumme fejl overfor os syge borgere..

men det var det jeg sagde... du får pension d. 17...jeg havde bare ikke styr på måneden da jeg sagde det første gang.. nu kommer der jo også et nyt regnskabsår.. så der er plads til lidt nye pensioner.. ja for andet kan de sku da ikke komme frem til...
for hvis du er klar til fleks så tør jeg ikke tænke på min egen sag..

venter også spændt..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2009, 14:23   #224
steine
Hvor skulle jeg ellers være
 
steines avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: Holbæk Kommune, Vestsjælland
Alder: 55
Indlæg: 138
Styrke: 15
steine er ny på vejen
Jeg synes nok jeg hørte en mindre eksplotion fra Nykøbing kanten d. 16, efterfuldt af en sur lugt

Glæder mig til at høre hvad der videre sker i sagen.


Jule herfra, med ret til afkrævning efter behov.
__________________
"Sikrest er når spares skal,
et spark til nedslidtes tryghed og fred"
Carl Scharnberg
steine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 14:59   #225
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Er liige kommet hjem fra et pragtfuldt besøg hos nogle rigtige gode venner, som vi besøgte igår og måtte overnatte hos, fordi bilen strejkede og ikke ville køre os hjem i - 14,2 graders kulde .... sa.... til skodaer

Da der ikke havde været post de sidste dage (sikkert pga. sne), tømte jeg postkassen på vej ud ad døren igår, hmmmm, post fra jobcenter ... hmmmm, Viper kørte ud på vejen og jeg åbnede brevet: Standard svar lige som sidst; men nu ku' jeg sq da heller ikke læse mere, for .... :"Hermed fremsendes skema i forbindelse med, at du er tilkendt førtidspension. ....

"Viper, stop bilen! Stakkels Viper standsede ind til siden og spurgte bekymret. "Er der noget galt? Det ved jeg ikke, rablede jeg død forvirret; men jeg tror sq ikke jeg kan læse ... Kan du ikke liiige læse for mig?"

Men jo, jeg er blevet tilkendt førtidspension pr. 1. november i år! ... Altså med 'let' tilbagevirkende kraft

Altså er jeg at regne blandt 'de satspuljeramte samboende statsautoriserede samfundsnassere' også kaldet Førtidspensionister fra nu af

Var det mon et 'holdkæftbolsje' jeg dér fik stukket ud? .... Er stadig død forvirret .... men Huldra, du skønne du fik søren danseme ret .... Du tog bare fejl af datoen

Liige foreløbig vil jeg takke jer alle her på K10 for støtte råd og vejledning i gennem mit forløb med det jobcenter! ... Jeg kan slet ikke udtrykke min glæde over denne skønne hjemmeside med dens pragtfulde og hjælpsomme medlemmer, som jeg skylder så meget!

Men kampen mod urimelig og dårlig behandling i jobcenter Odsherred er ikke slut for mit vedkommende, og jeg håber, jeg kan bidrage lidt med at puste til jeres kampvilje og håb samt den smule viden jeg har fået gennem det sidste år .... Jeg vil sige til jer der kæmper endnu: Giv ikke op .... kæmp og bliv ved, og brug denne vidunderlige hjemmeside til at hente styrke og mod .... til jer alle fra en stadig vantro og forvirret Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 15:14   #226
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
YES YES YES YES jeg vidste det, også inden jeg trykkede mig ind på dit nye indlæg...og datoen?? det var da den 17... du fik dem til at indrømme det.. hihi og var det ikke også noget med november da jeg sagde det første gang?? du kan nok se at jeg gerne vil have ret..hihi...

OG DU KOM IKKE I ARBEJDSPRØVNING og citronen som mente du bare skulle ud i ordinært job...
hvor vil jeg dog ønske mig i nytårsgave at nogen undersøger hans evne som sagsbehandler...
skal jeg til møde med ham, så tager jeg sku dig med som bisidder..hæhæ...

tillykke med din nye titel, som så pludselig blev vundet..
knus herfra..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 15:18   #227
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hyanna TILLYKKE det var sq dejligt ...

Du spørger selv om det var et holdkæft bolcher og til det kan jeg kun sige ja !!
Ikke dermed ment at du ikke har fortjent det, men det der sker i din sag er fuldstændigt som i Webs en inkompetent sagsbehandler en ulovligt behandlet sag og den vil man bare ikke have videre til en ankestyrelse ..

Glæder mig på dine vegne og kan kun sige HULDRA SÅ ER DET DIN TUR ..

Du har den samme inkompetente og løgnagtige sagsbehandler og mon ikke det er nu du skal trykke på ...

Men Hyanna tillykke med gaven og freden .....
  Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 15:21   #228
steine
Hvor skulle jeg ellers være
 
steines avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: Holbæk Kommune, Vestsjælland
Alder: 55
Indlæg: 138
Styrke: 15
steine er ny på vejen
Sådan

Tillykke med kampen er forbi.

Så kan julefreden sænke sig over stakkels Viper


__________________
"Sikrest er når spares skal,
et spark til nedslidtes tryghed og fred"
Carl Scharnberg
steine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 15:44   #229
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Hyanna TILLYKKE

Glæder mig på dine vegne og kan kun sige HULDRA SÅ ER DET DIN TUR ..

Du har den samme inkompetente og løgnagtige sagsbehandler og mon ikke det er nu du skal trykke på ...

:
ja ja ja tak...

hvad skal jeg trykke på.. hihi..hvad skal jeg trykke på...

min sag er jo,,,måske,, på vej i beskæftigelsesankenævn igen..

og jeg tror de 4 uger er ved at være gået.. siden jeg skrev ny klage anke + det brev til kontantshjælpsafd er sendt. og jeg har ikke hørt en fis fra nogen, udover jeg fik et brev fra hende som overvåger min udbetaling, hun havde fundet nogle papirer på sit skrivebord,, fra sep 09..så dem fik jeg i sidste uge..

nå for ikke at kuppe hyannas tråd kopiere jeg lige dette over i min egen tråd, hjemsendt til odsherred..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 15:45   #230
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
SUPER TILLYKKE Hyanna

Det må man sige er en velkommen besked og en skøn julegave.

Så må man da sige der er retfærdighed til. Så må dig og Viper have en kanon jul og et godt nytår.

Håber da du bliver ved med at bidrage med indlæg her på k10, når du har fået sundet dig.

Endnu engang tillykke med pensionen. Håber og ved den giver dig ro i tilværelsen.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Lidt om mig ziggy Din historie 20 16-03-2011 11:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension