K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-08-2011, 16:20   #11
lunaQinde
Føler sig hjemme på K10
 
lunaQindes avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 49
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
lunaQinde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hejsa,

Jeg tænkte nok at det var en tjenestemands pension du havde når dine børn kunne få pension tillige med dig.

Ja du har ret i, at det er heldigt, at man har haft tegnet/modtaget sådanne pensions ordninger og betalt enten selv, helt eller delvist med ens arbejdsgiver. Jeg husker at min startede i 2001, men vi skulle selv betale og jeg tegnede så også en sundhedsforsikring for dækning at sygebehandling mv. Først tænkte jeg, jeg bliver da ikke syg, for det var jo alligevel nogle penge man skulle af med hver mdr., meeeen, jeg er dælme glad for at jeg både fik lavet pensions ordning og sundhedsforsikring, hvor sidst nævnte har dækket de 33 psykolog behandlinger jeg har fået siden 2007.

Kritisk sygdom er som regel en engangsudbetaling man kan få via sin(e) pensionsordning(er) i fald at man lider af en kritisk sygdom. Hvilke sygdomme dette drejer sig om bør fremgå af din police ellers kan du ringe og spørge dine pensions selskaber.

At søge en § 17 relatere også til førtidspension. Den bruges som regel hvis man selv ønsker at søge pension på det foreliggende grundlag i ens sag. Derved skal man altså føle sig rimeligt sikker på at man har papirer og dokumentation nok for at få bevilget pension.

Det modsatte er §18 hvor sagsbehandleren/kommunen søger pension for én og det siges at være det bedste og hvor man har større chancer for at at ens pensions sag går igennem. Tiltrods herfor har jeg dog selv lige i foråret fået afslag på en §18

Jeg forstår godt din "bekymring" om hvorvidt du får pension, økonomi osv. Mht. sidstnævnte lyder det dog som om at du og børnene er rimeligt sikret. De offentlige instanser kan man kun vente på og krydse fingre for et godt resultat.

1000 tak for alle de gode råd Enteneller og andre
Jeg er vidst meget ,meget heldig Var i min postkasse og der lå et brev fra kommunen,hvori der blandt andet stod:

Du er berettiget til førtidspension,jf lov om social pension §20 stk 1.

Afgørelsen om førtidspension er truffet på baggrund af en vurdering af din arbejdsevne.

Der er tale om både en afgørelse om påbegyndelse af sag om førtidspension, og tilkendelse af førtidspension.

gældende fra 1-9-2011
Er først lige begyndt at skrive herinde i for få dage siden, og så kom det her positive svar

Det er en stor lettelse,jeg har også været undervejs i 5 år,men havde aldrig forestillet mig det vil gå så hurtigt, at tilkende mig førtidspension,det er jeg meget glad for.
Håber for alle andre at i også får medgang,og ikke mister håbet,i den seje kamp.
lunaQinde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2011, 16:22   #12
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej lunaquinde,

Det var da bare dejligt, at du fik en så god nyhed. Så er du ftp.ér allerede i overmorgen, det er dig sikkert vel forondt (staves?).

Nu kan du få ro på din sag ikke mindst og koncentrere dig om dit liv og dine børn og det er det vigtigste i dette liv.

Stort tillykke med pensionen
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2011, 18:19   #13
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
hej

rigtig mange gange tillykke.

Så bliver det tid til handling for dig. Har du en advokat ? en socialrådgiver i fagforening der kan hjælpe dig ?

I min sag var proceduren

1. Fremsendelse af ressourceprofil og pensionsafgørelse til Ask med anmodning om endelig afgørelse.

2. Anmodning om kapitalisering. DVS du får et stort beløb ud i CASH og et månedligt beløb herefter til du er 65. Dette beløb modregnes i pension. Grunden til det er klogt er at cash beløbet betaler du ikke skat af i modsætning til de månedlige udbetalinger - derudover vil det være rart at skabe nogle gode rammer for din nye tilværelse.

3.Derudover sende ressouceprofil til div pensionselskaber - har du ikke overblikket så lock ind på din pension der står de registreret.

4. søge boligydelse hvis du bor til leje fra tildelings tidspunkt - du skal sende den via mail idag det er nemlig d. 31 - ved ikke om netborger har et skema du kan sende - ellers mail din ansøgning til kommunen inden kl 24 - det binder så kan du ordne skema bagefter. Døjer du så få rådgiveren til at hjælpe dig.

Jeg havde advokat og det var en stor hjælp - måske skulle du overveje dette hvis du ikke har - i denne fase er pengene givet godt ud. Jævnfør din diagnose tyngde kan der være rigtig mange penge idet for dig. Som jeg tidligere skrev du kan regne med at få dit tidligere lønniveau omregnet i 2011 niveau - efter kapitalisering.

På godt gammeldags dansk - jeg var leder med en udbetaling på 16 000 ef. skat da jeg kom til skade - nu får jeg ca 18000 efter skat. Dertil kom kapitalisering på 1.5 mill. Jep du så rigtig - pensions forsikring med tabt arbejdsfortjeneste . Og som jeg skrev der er nye regler og højere tildelings grundlag pr. 1 august. Så gribes tingene rigtig an kan du sikre din og børnenes fremtid nu hvor du ikke kan oppebære en indtægt v. arbejde som før.

Og hvis der nu er nogen der syntes det lyder af meget så prøv at omregn alle de år frem til alders pension uden lønarbejde + tort svie og smerte - der er ingen der ikke hellere vil være foruden incl. mig selv og have et normalt arbejdsliv og tilværelse.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2011, 18:33   #14
Lykkefod
Føler sig hjemme på K10
 
Lykkefods avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2011
Indlæg: 49
Styrke: 13
Lykkefod er ny på vejen
Stort tillykke :-D
Det er en lettelse uden lige, giver en dejlig ro i maven, kan jeg forestille mig :-)

Held og lykke med udbetalingen fra ASK, opdaterer du på det???
__________________
Hilsen Lykkefod
Lykkefod er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2011, 19:43   #15
lunaQinde
Føler sig hjemme på K10
 
lunaQindes avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 49
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
lunaQinde er ny på vejen
Hej igen alle
Tak Ukken for dit indlæg,for det er jo lige netop nu jeg skal gøre det rigtige.heldigvis har jeg en arbejdsskade sagsbehandler der har kørt min sag hele vejen igennem,ham har jeg 100 % tillid til og ved han vil gøre alt for at sikre mig godt. Da jeg skrev til ham i dag,skrev han straks tilbage ,selvom han var til møde i Staden ang.alt det her valg.Han skrev at han lige netop i dag,tænkte på mig ,ang. min sag,hvor han ønskede den da snart kunne blive afsluttet,så jeg kunne få noget ro.Så det var lidt mærkeligt ,at jeg så lige pludselig sendte en sms.Han sagde at jeg skulle sende en kopi af kommunens afgørelse og så ville han køre det med ASK.Dejligt med sådan en hjælp
Angående alt det andet,så tror jeg ikke der er mere,jeg bor jo i eget hus,og det bliver jeg NU ved med.....skøøøønt.

Men som du skriver Ukken,så er det med at handle rigtigt nu.jeg havde godt nok tænkt på at kapitalisere 25 % og så vente til senere med de resterende 25 %.Men det mest fornuftige er nok at få de 50 % ind på den konto ,kreditorer ikke kan pille ved,det gælder vel alle ?Har undersøgt ved AES der udbetaler pengene at den er der de næste 30 år,så det er jo også en sikkerhed.Min sag ligner jo meget din Ukken,tror du ikke mit erhvervsevnetab bliver e n større % nU ?
Da mit er kronisk PTSD og der kom en ny regel D.1 August,med mén graden,og min sag kun var midlertidigt og selvom jeg har fået udbetalt godtgørelse en gang,kan det så ikke også ske den bliver forhøjet ?
Ja der er mange spørgsmål stadigvæk,og jeg vil løbende holde jer op dateret Lykkefod,Kan jo se hvor godt det er med K10,både før ,imens og bagefter en sag køre.
Nu vil jeg som det første sende en kopi af dokumentet,og så få en snak med min skade sagsbehandler om det videre forløb.

Og igen giver jeg dig ret UKKEN.

Det her erstatning og hvad jeg ellers får,kan slet ikke måle sig med hvad jeg kunne have tjent, hvis jeg var blevet på arbejdsmarkedet til mit fyldte 65 år.
Stadigvæk er max grænsen ved erhvervsevnetabs tabellen 419.000 ,og jeg havde mere end det i indtægt ,også for 5 år siden.

Men nu er jeg pensionist lidt før tid,og så må jeg sørge for mine børn og jeg får det bedste ud af det.
LQ
lunaQinde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2011, 21:44   #16
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
jeg tror ikke det er utænkeligt med et erhvervsevnetab på 75% og måske en men grad på 35 i og med de har sat den midlertidige ret højt og satserne er øget siden.

Godt du har en i dit ringhjørne men husk alligevel at holde i fat i tømmerne selv - det skal vi jo.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2011, 07:49   #17
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lunaQinde Se meddelelser
Hej igen alle
Tak Ukken for dit indlæg,for det er jo lige netop nu jeg skal gøre det rigtige.heldigvis har jeg en arbejdsskade sagsbehandler der har kørt min sag hele vejen igennem,ham har jeg 100 % tillid til og ved han vil gøre alt for at sikre mig godt. Da jeg skrev til ham i dag,skrev han straks tilbage ,selvom han var til møde i Staden ang.alt det her valg.Han skrev at han lige netop i dag,tænkte på mig ,ang. min sag,hvor han ønskede den da snart kunne blive afsluttet,så jeg kunne få noget ro.Så det var lidt mærkeligt ,at jeg så lige pludselig sendte en sms.Han sagde at jeg skulle sende en kopi af kommunens afgørelse og så ville han køre det med ASK.Dejligt med sådan en hjælp
Angående alt det andet,så tror jeg ikke der er mere,jeg bor jo i eget hus,og det bliver jeg NU ved med.....skøøøønt.

Men som du skriver Ukken,så er det med at handle rigtigt nu.jeg havde godt nok tænkt på at kapitalisere 25 % og så vente til senere med de resterende 25 %.Men det mest fornuftige er nok at få de 50 % ind på den konto ,kreditorer ikke kan pille ved,det gælder vel alle ?Har undersøgt ved AES der udbetaler pengene at den er der de næste 30 år,så det er jo også en sikkerhed.Min sag ligner jo meget din Ukken,tror du ikke mit erhvervsevnetab bliver e n større % nU ?
Da mit er kronisk PTSD og der kom en ny regel D.1 August,med mén graden,og min sag kun var midlertidigt og selvom jeg har fået udbetalt godtgørelse en gang,kan det så ikke også ske den bliver forhøjet ?
Ja der er mange spørgsmål stadigvæk,og jeg vil løbende holde jer op dateret Lykkefod,Kan jo se hvor godt det er med K10,både før ,imens og bagefter en sag køre.
Nu vil jeg som det første sende en kopi af dokumentet,og så få en snak med min skade sagsbehandler om det videre forløb.

Og igen giver jeg dig ret UKKEN.

Det her erstatning og hvad jeg ellers får,kan slet ikke måle sig med hvad jeg kunne have tjent, hvis jeg var blevet på arbejdsmarkedet til mit fyldte 65 år.
Stadigvæk er max grænsen ved erhvervsevnetabs tabellen 419.000 ,og jeg havde mere end det i indtægt ,også for 5 år siden.

Men nu er jeg pensionist lidt før tid,og så må jeg sørge for mine børn og jeg får det bedste ud af det.
LQ
Du skriver - at din erstatning for erhvervsevnetab ikke kan måle sig med hvad du kunne have tjent., var ulykken ikke sket.

Muligvis ikke - til gengæld, når du får udbetalt som et engangsbeløb, så er selve erstatningen skattefri, hvad en lønindtægt jo ikke er, plus at, man som regel også får udbetalt noget i pension, enten fra kommunen og/eller andre pensionsselskaber løbende. Så i den sidste ende, så går det nok lige op, med hvad du kunne have tjent på arbejdsmarkedet efter skat var betalt.

Kan du få din erstatning som et engangsbeløb, og ønsker den skal være kreditorbeskyttet, så hedder den konto i banken en §513 eller Konto med udlægsfritagelse i henhold til retsplejelovens §513.

Selv om penge ikke kan erstatte, hvad man fysisk og psykisk har mistet ved en skade/ulykke - så kan de alligevel gøre livet lidt lettere, så det lyder som en god idè og plan, at du vil sørge for dine børn og sørge for at du selv får det bedste ud af det - det fortjener man også, når livet trods alt skal gå videre.

Så pøj med det hele, når nu det ikke kan være anderledes.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2011, 08:24   #18
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
hej

til Ingrid.

Selvfølgelig kan pengene hjælpe - men hvis jeg gør op hvad et har kostet mig på bundlinien siden første sygemelding terapeuter, medicin, yderligere sygdom, skilsmisse, boligskift osv osv - samt karriere tab - og det dermed følgende løntab - så har det været en meget dyr omgang.

Og ja jeg har været bitter undervejs - møjhamrende bitter men er kommet videre gudske lov. Mest af alt kan jeg i den grad komme i det røde felt over os der tager sig af samfundets svageste når vi så skadet af arbejdet bliver syge går knusemaskinen igang og mennesker kommer endnu dårligere ud i den anden ende.

Har en ven der pt er totalt i udu og kommer aldrig tilbage til arbejdsmarket. Han har i sin karriere taget sig af de tungste mest voldelige autister - og nu er bægerte fuldt. Hvad kvitterer man med - en lang ydmygende vandring i svømmehaller - gruppesessioner med rygskadede og lign. Når han får kræfterne skal hele hans sag startes op og vi ved alle at det bliver en ordentlig omgang hvilket overhovedet ikke er forenelig med hans diagnose.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2011, 09:45   #19
lunaQinde
Føler sig hjemme på K10
 
lunaQindes avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 49
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
lunaQinde er ny på vejen
Hej Ingrid

PENGE ER IKKE ALT !
Men desværre nødvendige for at kan betale for tag over hovedet og smør på brødet.
Jeg er meget taknemlig for mine pensionskasser og at min arbejdsskade gik igennem ved ASK.
Men jeg har lige som Ukken været igennem et helved,som jeg må indrømme,selvom det gør meget ondt at fortælle,næsten fik mig til at tage strikken. Samtiddigt med jeg skulle kæmpe min kampe,med en dyb depression,måtte jeg kæmpe en kamp mod skolen,familie ,kommunen omkring min søn som bare ikke havde det godt og som i en alder af kun 10 år ønskede at dø.Han blev moppet hver dag i skolen og lærene sagde bare han var overfølsom,og jeg burde opdrage ham lidt bedre.Det tog hårdt på mine andre 3 børn,og hele familien endte med psykiske problemer. Så fik min yngste søn problemer i skolen og skolen sendte en indberetning til kommunen om at jeg ikke kunne sørge ordentlig for mine børn.Der var jeg ved at opgive alt,og følte jeg ikke virkede som mor,og det var da bedst de var foruden.Først da min søn blev udredet ved børnepsykiatrisk afd i Århus.Kom der andre boller på suppen,angående mine børn!.Vi fik en familierådgiver på,vi kom i handicap afd. Og så kørte ellers en masse afprøvninger med min søn,som i sig selv var et *******. To aflastnings steder kunne ikke rumme ham,han var ved at slå sin bror ihjel 2 gange.Så gik det for alvor op for kommunen hvor galt det var fat og at DET IKKE VAR MIN SKYLD.
Men kampen var ikke slut!
Nu begyndte hekse jagten fra jobcenters side,hende kragen (ja undskyld mit sprog,men er lige nu så gal igen)mente det var på grund af min søns vanskeligheder at jeg ikke kunne varetage et stykke arbejde. En dag kørte hun mig så langt ud at jeg kastede op og næsten besvimmede.
Endvidere havde jeg en bankrådgiver der ringede mig ned hele tiden om at nu havde jeg igen et kæmpe overtræk,og nu måtte jeg vidst heller få solgt det hus.
Tro mig jeg ville gerne fra det hus,men her stod jeg alene med 4 børn,og kunne stort set intet,så alt det økonomiske udsatte jeg 2 år drejede det sig kun om at overleve.
Jeg troede fra starten selv på at det bare var for en tid,men sådan skulle det jo slet ikke gå.

Jeg holder lige en pause ,men vender tilbage........
lunaQinde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2011, 10:40   #20
lunaQinde
Føler sig hjemme på K10
 
lunaQindes avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 49
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
lunaQinde er ny på vejen
Cool

Citat:
Oprindeligt indsendt af lunaQinde Se meddelelser
Hej Ingrid

PENGE ER IKKE ALT !
Men desværre nødvendige for at kan betale for tag over hovedet og smør på brødet.
Jeg er meget taknemlig for mine pensionskasser og at min arbejdsskade gik igennem ved ASK.
Men jeg har lige som Ukken været igennem et helved,som jeg må indrømme,selvom det gør meget ondt at fortælle,næsten fik mig til at tage strikken. Samtiddigt med jeg skulle kæmpe min kampe,med en dyb depression,måtte jeg kæmpe en kamp mod skolen,familie ,kommunen omkring min søn som bare ikke havde det godt og som i en alder af kun 10 år ønskede at dø.Han blev moppet hver dag i skolen og lærene sagde bare han var overfølsom,og jeg burde opdrage ham lidt bedre.Det tog hårdt på mine andre 3 børn,og hele familien endte med psykiske problemer. Så fik min yngste søn problemer i skolen og skolen sendte en indberetning til kommunen om at jeg ikke kunne sørge ordentlig for mine børn.Der var jeg ved at opgive alt,og følte jeg ikke virkede som mor,og det var da bedst de var foruden.Først da min søn blev udredet ved børnepsykiatrisk afd i Århus.Kom der andre boller på suppen,angående mine børn!.Vi fik en familierådgiver på,vi kom i handicap afd. Og så kørte ellers en masse afprøvninger med min søn,som i sig selv var et *******. To aflastnings steder kunne ikke rumme ham,han var ved at slå sin bror ihjel 2 gange. Så gik det for alvor op for kommunen hvor galt det var fat og at DET IKKE VAR MIN SKYLD.
Men kampen var ikke slut!
Nu begyndte hekse jagten fra jobcenters side,hende kragen (ja undskyld mit sprog,men er lige nu så gal igen)mente det var på grund af min søns vanskeligheder at jeg ikke kunne varetage et stykke arbejde. En dag kørte hun mig så langt ud at jeg kastede op og næsten besvimmede.
Endvidere havde jeg en bankrådgiver der ringede mig ned hele tiden om at nu havde jeg igen et kæmpe overtræk,og nu måtte jeg vidst heller få solgt det hus.
Tro mig jeg ville gerne fra det hus,men her stod jeg alene med 4 børn,og kunne stort set intet,så alt det økonomiske udsatte jeg 2 år drejede det sig kun om at overleve.
Jeg troede fra starten selv på at det bare var for en tid,men sådan skulle det jo slet ikke gå.

Har mistet mange venner og familie,ser ikke min far,da han har en datter med sin nye kone,og har konkluderet at hun har mere brug for dem ,end jeg har,har ikke haft kontakt med den side af familien i 2 år nu.
har sagt til mig selv,de ved ikke bedre,og selvfølgelig vælger de deres fælles barn.Hun har noget skizofreni,og kan kun se sort i mennesker,hvis de ikke gør som hun siger,og det skete desværre imellem os,hun mente ikke jeg gjorde nok for hende.
Jeg kunne ikke! jeg havde så meget selv,men det forstod hun ikke. Så hun trak sig væk fra mig)
Mistede veninder fordi de var vant til at jeg var stærk,og de ville have den "gamle Luna" igen.

Jeg holder lige en pause ,men vender tilbage........
Jeg overlevede........


men der er også gået 5 år med mange omkostninger,jeg kan ikke finde ud af at være i et forhold,kan ikke finde ud af at elske,tror jeg gør mennesker ondt.har mistet min kæreste på grund af min diagnose,som blandt andet er : Posttraumatisk stress syndrom foruden depressio mentis af kronisk karatter,PTSD er gået over i en personligheds ændring.

Kan ikke glemme de mennesker jeg har ramt med mit tog,har stadigvæk "flash backs" hvor det er mine børn der dør.

Jeg skal lære at leve med denne lidelse,den er blevet kronisk med ingen håb om helbredelse,men med medicin,de rigtige mennesker og troen på livet,kan gøre jeg kan få et tålelig liv.

Min søn fik en diagnose .: As perger syndrom,han går på en specialskole nu,og har nu endelig fundet et aflastnings sted som han er meget glad for.

Min yngste søn bor ved sin far,fordi storebror ikke kan lide ham....

Min datter er lige kommet hjem fra efterskole,og vi vil med rådgivers hjælp få det til at fungere.

Min ældste søn flyttede hjemmefra og vi har et godt forhold i dag.

Jeg skiftede min bank rådgiver ud,dan dag jeg fik min godtgørelse udbetalt og fik betalt min gæld ud ,jeg havde overtrrukket.Dendag jeg meddelte hende dette,sagde hun:
( Øh hvordan fik du det igennem,jeg troede ikke på det,da min mand stadigvæk venter på snart 10 år......)
Derfor lod hun sin harme gå ud over mig i de 3 år ,hvor jeg tiggede og bad hende om at forstå min situation og at jeg ville da vinde min sag og få nogle penge som kunne dække mine overtræk!!!!!!
Hun troede ikke på det,på grund af sin egen situation!

Konklusion

Jeg er førtids pensionist fra i dag af!
jeg skal nu først til at finde mit ståsted her i livet!
jeg skal endelig til at gøre nogle gode ting med mine børn!
Jeg vil til at male noget mere og nyde naturen!
Jeg vil prøve at tabe de 30 kg jeg har taget på,igennem disse 5 år!
Jeg vil være positiv og ikke gå i diskussioner der ingen mening har!
jeg vil,når jeg selv er klar,melde mig til noget frivilligt arbejde ,kunne godt! tænke mig at hjælpe andre ,der bliver klemt i systemet.!
Være rigtig glad for den lille håndfuld mennesker jeg har,og som jeg ved vil mig det godt!
til jer alle
LQ
lunaQinde er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdskade - tab af erhvervs. + afspadsering Bodrum Alt det andet 7 16-12-2013 15:16
erhvervs evnetab og kontanthjælp louisesparadis Alt det andet 1 30-09-2013 10:14
Udsigt til forbedring af arb.evne ? Vovse Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 26-04-2013 22:09
Erfaringer med afprøvning på erhvervs(reva?)centre. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 18-07-2011 21:50
Arbejdsprøvnig for at oparbejde evne...hjælp Wodpoulsen Din historie 110 05-05-2011 20:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension