K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-05-2011, 00:49   #11
Kelle
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2010
Lokation: Lidt forskellige steder, men altid Jylland - så vidt jeg husker. :)
Indlæg: 35
Styrke: 14
Kelle er ny på vejen
LUM: Jeg takker ikke nej til tingene, jeg er bare irriteret over dem. Jeg tror lidt du misforstår det jeg skriver, eller det er nok bare mig der er lidt uklar fordi jeg er træt og vrøvler lidt og lige pt meget irriteret over systemet, kan godt give dig ret i det er råddent. Jeg har bare gjort alt hvad der er blevet sagt indtil nu, og jeg er træt af at prøve og prøve, jeg synes ikke min situation er blevet bedre på nogen måde, så mit første indlæg var egentlig bare "er der en måde at hjælpe min situation? Så tingene går lidt hurtigere?" - Jeg er bare ved at få nok! Men jeg må jo bare tage mig sammen...

Naturligvis er jeg uerfaren på arbejdsmarkedet, men jeg regner jo ikke med at kunne vende tilbage til det, jeg synes det er tidligt jeg allerede nu bliver forberedt til virksomhedspraktik, det er det sb regner med at presse mig ud i, som jeg siger jeg ikke er klar til. Kan ikke se jeg kan bruge deres kompetenceværksted som det ser ud nu, og vi er allerede ved at tale om ledige stillinger. Men jeg siger altså ikke fra overfor det, jeg brokker mig bare lidt herinde. Grunden til jeg ikke kommer så meget til ny indsats nu, er ikke at jeg ikke gider, det er fordi jeg er syg og tit ligger i sengen, har svært ved overhovedet at gå, så det er ikke nemt, det er det jeg har forsøgt at forklare min sb og derfor hun vil tale med min læge.

så er det din egen læge du skal have fat i, i forhold til at blive sendt til de rigtige speciallæger, vil din læge ikke må du skifte, sådan er det så...

Og det er netop det jeg skrev lige fra starten, at jeg overvejede om jeg skulle skifte læge. Jeg har været på forskningsklinikkens hjemmeside, jeg har læst om TERM modellen, den er jeg meget imod! Har læst om flere foreninger der er imod dem. Har læst en masse om hvordan det skader patienter. Genoptræning er jo skadeligt for ME-patienter. Jeg har stadig ikke sagt nej til at tage til klinikken...

Jeg vil gerne følge dit forslag om, at bede om at blive sendt til psykiater, men så længe jeg står på venteliste til klinikken giver det ikke mening, da de jo har psykolog og psykiater der? Måske jeg skulle tale med min læge om ikke at tage til klinikken, men i stedet blive henvist til en psykiater og en neurolog.
Kelle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 08:27   #12
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
Hejsa Kelle

jeg vil kun give de andre ret i at du endelig ik må sige nej til noget som helst,de forslår osv, det kan/vil skade din sag.

derimod må du bare bide i det sure æble og gennemføre det så godt du kan, og der er ingen hurtige smuthuller i systemet og det kan/vil tage år med afklaringer,møder,læger osv osv.

jeg har selv måtte igennem en masse bøvl fra jeg os var ca de 21-22år,i dag
er jeg 30 og fik min fp for halvandet år siden ca, så det var en lang og sej kamp som kostede mange nedture,men man må bare kæmpe videre.

et pr råd jeg kan give dig er at få en person som støtter dig i din sag og som kan hjælpe dig med at forstå tingene og lede dig de rigtig veje,det kan være et ældre familie medlem eller en fra systemet du stoler 100% på.

et andet råd er at husk endelig at gemme alt hvad der bliver skrevet omk din sag,for papir har det med at forsvinde indenfor kommunen,fik jeg erfaret på det grusomste at min sag måtte starte om og om igen.

men i bund og i grund så lyt endelig til hvad de andre skriver herinde,for mange af tingene er sandt og kan hjælpe dig langt,ville ønske jeg havde haft denne side at støtte mig til dengang jeg var yngere og sad fastklemt i systemet.
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 10:30   #13
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kelle Se meddelelser
LUM: Jeg takker ikke nej til tingene, jeg er bare irriteret over dem. Jeg tror lidt du misforstår det jeg skriver, eller det er nok bare mig der er lidt uklar fordi jeg er træt og vrøvler lidt og lige pt meget irriteret over systemet, kan godt give dig ret i det er råddent. Jeg har bare gjort alt hvad der er blevet sagt indtil nu, og jeg er træt af at prøve og prøve, jeg synes ikke min situation er blevet bedre på nogen måde, så mit første indlæg var egentlig bare "er der en måde at hjælpe min situation? Så tingene går lidt hurtigere?" - Jeg er bare ved at få nok! Men jeg må jo bare tage mig sammen...

Naturligvis er jeg uerfaren på arbejdsmarkedet, men jeg regner jo ikke med at kunne vende tilbage til det, jeg synes det er tidligt jeg allerede nu bliver forberedt til virksomhedspraktik, det er det sb regner med at presse mig ud i, som jeg siger jeg ikke er klar til. Kan ikke se jeg kan bruge deres kompetenceværksted som det ser ud nu, og vi er allerede ved at tale om ledige stillinger. Men jeg siger altså ikke fra overfor det, jeg brokker mig bare lidt herinde. Grunden til jeg ikke kommer så meget til ny indsats nu, er ikke at jeg ikke gider, det er fordi jeg er syg og tit ligger i sengen, har svært ved overhovedet at gå, så det er ikke nemt, det er det jeg har forsøgt at forklare min sb og derfor hun vil tale med min læge.

så er det din egen læge du skal have fat i, i forhold til at blive sendt til de rigtige speciallæger, vil din læge ikke må du skifte, sådan er det så...

Og det er netop det jeg skrev lige fra starten, at jeg overvejede om jeg skulle skifte læge. Jeg har været på forskningsklinikkens hjemmeside, jeg har læst om TERM modellen, den er jeg meget imod! Har læst om flere foreninger der er imod dem. Har læst en masse om hvordan det skader patienter. Genoptræning er jo skadeligt for ME-patienter. Jeg har stadig ikke sagt nej til at tage til klinikken...

Jeg vil gerne følge dit forslag om, at bede om at blive sendt til psykiater, men så længe jeg står på venteliste til klinikken giver det ikke mening, da de jo har psykolog og psykiater der? Måske jeg skulle tale med min læge om ikke at tage til klinikken, men i stedet blive henvist til en psykiater og en neurolog.
vi lyder måske lidt hård i vores indlæg, men det er kun fordi vi er ærlige og ved hvad det kræver.

du skal sige til dine læge, du gerne vil have en henvisning til en psykiater
og en neurolog. samt en ny reumatolog
du kan lige så godt bruge tiden, på en masse undersøgelser fremfor at være passiv. har selv været til over 60 forskellige læger i løbet af 9 år
fordi man ikke kunne finde noget. har nu 9 diagnoser både psykiske og fysiske

du kan lige så godt sige ja til kompetenceværksted.
der skal du så komme lige så tit du kan, samt det er bedre og komme og gå næsten med det samme. fremfor slet ikke at møde op
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 12:38   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kelle Se meddelelser
Grunden til jeg ikke kommer så meget til ny indsats nu, er ikke at jeg ikke gider, det er fordi jeg er syg og tit ligger i sengen, har svært ved overhovedet at gå, så det er ikke nemt, det er det jeg har forsøgt at forklare min sb og derfor hun vil tale med min læge.
Her tror jeg, at du bør gøre lige som jeg plejer at anbefale vedr. en arb.prøvning (som iøvrigt ofte kaldes en "virksomhedspraktik"), mød op hver eneste dag, så vidt du overhovedet på nogen måde er i stand til det, og hvis du har det så skidt, at du helst ville blive hjemme henvender du dig til en kontaktperson/værkstedsleder ell.l. og fortæller hvordan du har det og, at du gerne vil hjem igen.

På den måde beviser du flere ting, at du godt kan komme op om morgenen, at du kan holde en aftale, at du gerne vil deltage, håber du kan se min pointe.

Og så er der jo også en chance for, at den person, du snakker med kan se på dig, at du har det skidt.

På den måde vil du står stærkere i din sag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 18:42   #15
Kelle
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2010
Lokation: Lidt forskellige steder, men altid Jylland - så vidt jeg husker. :)
Indlæg: 35
Styrke: 14
Kelle er ny på vejen
Jeg er også kun glad for jeres svar. Godt at få rådgivning fra nogen, der har mere erfaring med systemet. Det jeg siger er bare, at jeg altså ikke har sagt nej til noget, at jeg allerede kommer så meget som jeg kan (sidst jeg kom til kompetenceværksted havde jeg det elendigt, mit ene ben sov hele tiden, og jeg var lige ved at besvime) - men af en eller anden grund lød det bare på LUM, som om jeg allerede havde sagt nej og ikke havde forsøgt, og det er bare der, jeg sikkert ikke har sagt det tydeligt nok, derfor jeg har beskrevet det samme et par gange. Og havde altså heller ikke overvejet at sige nej til det. Min sb har bare undret sig over mit fravær, de dage jeg ikke har været der, og derfor hun vil tale med lægen. Og nej ellers synes jeg ikke i er hårde, jeg havde bare brug for at vide, hvad jeg selv skulle/kunne gøre. Men jeg har altså ikke brug for at vide, at jeg ikke skal sige nej til noget, det har jeg allerede regnet ud. Så jeg har mest fået noget at vide, som jeg allerede ved i forvejen.

Det var mest med hensyn til klinikken, som jeg ikke er glad for, at jeg skal til. Jeg synes faktisk næsten det er en slags stopklods. Hvis jeg snakker med min læge om et eller andet, fx ville jeg gerne til neurolog, så siger hun bare "jamen der er tilknyttet neurologer til klinikken." Så derfor er det svært for mig selv at gøre noget, når lægen ikke vil henvise mig til andet! Og det går jo langsomt når jeg bare får at vide af klinikken, at der pga besparelser er 5-6 mdr til jeg kan få en tid. Jeg har ikke hørt fra dem i to måneder, kun fået et skema jeg skulle udfylde. Når lægen i al den tid er uvillig til at sende mig til andre speciallæger, så er det svært at gøre som sb siger, nemlig selv gøre mere for at blive rask. Så det overordnede spørgsmål er nok: Skal jeg skifte læge? Jeg vil nok tage en snak med hende først og se om jeg kan presse et par henvisninger ud af hende.

Men hvis jeg ikke kan, er det så ikke bedst at skifte læge? For bare at gå og vente på den klinik i et halvt år, det er jo det min sb ikke er tilfreds med, for så bliver der jo ingenting gjort indtil. Problemet er jo også, at hvis jeg tager til andre læger først, så vil klinikken anse mig for at være på doctor-shopping, og ikke have noget problem med at presse deres diagnose ned over hovedet på mig, lige meget om jeg fejler noget psykisk eller ej.
Kelle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 22:36   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kelle Se meddelelser
Skal jeg skifte læge? Jeg vil nok tage en snak med hende først og se om jeg kan presse et par henvisninger ud af hende.
Du er selv nået dertil hvor du overvejer, at skifte læge, ergo har du ikke så meget at miste.
Jeg synes du skal bestille en tid hos din læge, tag meget gerne en bisidder med, spørg hende direkte hvorfor det er så vigtigt for hende, at du kommer til en klinik hvor man behandler ud fra term-modellen.

Spørg hende, om hun er klar over hvor meget det kan ødelægge for dig i mange år fremover.

Sæt dig selv lidt op til den konsultation, overbevis dig selv om, at du ikke har nogen grund til, at stikke hovedet i en busk, knejs med nakken og se ud som en der har helt styr på det.

Jeg ved ikke om du overhovedet kender noget til Bach's blomstermedicin, det lyder som det rene hokus-pokus, men det virker, også selvom man ikke tror på det.
I Bach's blomstermedicin er der en der hedder "nødhjælpsmedicin, den virker bedre end stesolid, men sløver ikke, den har jeg selv haft stor glæde af når jeg har skullet til div. møder.
Du kan evt. læse om Bach's blomstermedicin på webwithc.info .

Hvis din læge så fastholder, at hun vil have dig til den klinik, så skifter du læge.

Se denne tråd, måske er der noget du kan bruge: http://www.k10.dk/showthread.php?t=8...ht=danneskjold

Jeg synes det er flot, at du kæmper for at undgå et forkert stempel i nakken.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 23:42   #17
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Min sagsbehandler forsøger konstant at presse mig til at komme mere til "Ny Indsats" hver mandag.
Er bla det jeg reagere på.... den måde du skriver det på er for mig = at du flere gange er blevet foreslået dette med at du tøver fordi du ikke mener det er relevant (hvilket det sagtens kan være) og så er det jeg siger, brug det dog konstruktivt frem for at blive ved med at afvise. Det får du langt mere ud af.

Det er fint du er lidt træt af det hele, men det nytter bare ikke at bruge det forkert, ved at afvise og tøve, med at det ikke er relevant (underforstået som en SB´er vil høre det, jeg gider ikke) du kommer bare ikke nogle vegne på den måde, du er nød til at tænke anderledes og bruge det til din fordel i stedet for.

Misforstå mig ikke, den måde du tænker på hører din alder til, det er der ikke noget galt i, sådan ER det bare, du er ikke ene om at tænke sådan (jeg har selv gjort det, og gør det så sandelig stadig med nogle ting, ældre er jeg alligevel heller ikke *gg*) og derfor sparker jeg lidt hårdt, for din egen skyld, ikke fordi jeg er ufølsom eller syntes du er dum eller andet negativt... det er lidt svarende til at en teenager bliver forældreløs, man er tvunget til at blive voksen før tid, du er tvunget til at tænke mere strategisk, end du måske er klar til.... MEN jeg er ikke i tvivl om at du kan for du er jo altså ikke dum
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 23:49   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Er bla det jeg reagere på.... den måde du skriver det på er for mig = at du flere gange er blevet foreslået dette med at du tøver fordi du ikke mener det er relevant (hvilket det sagtens kan være) og så er det jeg siger, brug det dog konstruktivt frem for at blive ved med at afvise. Det får du langt mere ud af.

Det er fint du er lidt træt af det hele, men det nytter bare ikke at bruge det forkert, ved at afvise og tøve, med at det ikke er relevant (underforstået som en SB´er vil høre det, jeg gider ikke) du kommer bare ikke nogle vegne på den måde, du er nød til at tænke anderledes og bruge det til din fordel i stedet for.
Helt enig.

Derfor skrev jeg dette i #14:
"mød op hver eneste dag, så vidt du overhovedet på nogen måde er i stand til det, og hvis du har det så skidt, at du helst ville blive hjemme henvender du dig til en kontaktperson/værkstedsleder ell.l. og fortæller hvordan du har det og, at du gerne vil hjem igen."
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2011, 01:16   #19
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
*ss* vovse føler mig ikke angrebet jeg kan jo tydeligt se jeg ikke er ene om at sparke, men tror ikke jeg får beskrevet tydeligt nok over for Kelle at jeg ikke angriber Kelle, og at Kelle derfor tager det mere nært end Kelle bør, at jeg sparker på bolden, som så i dette tilfælde desværre er et personfølsomt område.
Jeg forstår godt at det er svært for Kelle at mærke/se forskellen.... det kan jeg så sandlig også selv have, især når det er min egen sag der sparkes lidt på *gg* (men jeg har jo så erfaringen på siden der gør at jeg har nemmere ved at se forskellen, ud over at jeg altså er nød til at kunne tage som jeg giver )

Der til har i gamle jo den fordel at i ved at jeg er meget kontant, at en spade er en spade også selv om at man ikke kan lide farven, at i ved at jeg bare ER sådan, at jeg ER lige ud af landevejen og sjældent værgen mere eller mindre, men ikke er umenneskelig eller uden forståelse, den fordel har Kelle selv sagt ikke, som forholds vis ny, både på siden og i systemet.

Og det er så derfor jeg forsøger at forklare at jeg ikke ser Kelle som et ugideligt dumt menneske, for det gør jeg IKKE, jeg er ikke i tvivl om at Kelle gerne vil videre og faktisk søger hjælp, men fakta er fakta, om så de stinker eller ej. Og så fordi Kelle i #11 giver udtryk for (igen) at føle sig trådt på, af min meget direkte måde at udtrykke mig på, så det var derfor #17 kom, ikke andet *ss*

Kelle jeg ville gerne have beskrevet dig som køn *gg* humm .. altså mand/dame, ik da? frem for i 3. personen Kelle, men har ikke (endnu) fanget om du er det ene eller det andet.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2011, 17:34   #20
Kelle
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2010
Lokation: Lidt forskellige steder, men altid Jylland - så vidt jeg husker. :)
Indlæg: 35
Styrke: 14
Kelle er ny på vejen
puzzys: Du kan læse lidt om fibromyalgi her: http://www.fibromyalgi.dk/
Jeg mener nu de fleste med fibromyalgo har alm arbejde eller skånejob.

LUM: Jeg er en kvinde.
Nej, jeg føler mig ikke spor trådt på, bare rolig, jeg tror bare det jeg skrev i starten, fik jeg skrevet helt forkert, og derfor er det blevet misforstået. Jeg tager slet ikke tingene så nært, jeg forsøger bare at forklare mig ud af det rod, jeg har fået lavet her. Det er også træls man ikke kan høre tonefaldet på tekst.

Men jeg har vist sagt, at jeg allerede kommer til ny indsats så meget som fysisk muligt. Det har ikke noget at gøre med om jeg gider eller ej - og jeg har bestemt ikke sagt til sb at jeg ikke gider, eller ikke kan bruge det til noget, har kun sagt jeg har været meget syg de dage, men vil gøre alt hvad jeg kan for at komme i fremtiden. Og som jeg sagde: sidst jeg kom til kompetenceværksted havde jeg det elendigt, mit ene ben sov hele tiden, og jeg var lige ved at besvime
Så de har i hvert fald også set mig syg. Og jeg kan godt se hvad i mener med, at jeg på den måde kan drage fordel af at komme til ny indsats mht min sag.
Det jeg mente med, at hun pressede mig, var egentlig at hun brokkede sig over, at der var nogle gange, jeg ikke var kommet og "det måtte ikke ske igen." Og så var det hun begyndte at snakke om lægen osv.

Og nej jeg er ikke negativ overfor ny indsats, ikke normalt i hvert fald, og indtil videre har jeg også haft en positiv tilgang til det hele, jeg er altså slet ikke typen der tænker "nej, nej og nej, det der gider jeg ikke... hvad kan jeg bruge det til?" jeg plejer at vende situationen til noget positivt. Jeg er bare blevet træt af, at det hele tager så lang tid. (Dette mest pga lægen)
Men jeg kan høre på jer andre, at det kan tage flere år endnu. Så jeg skal nok "bide i det sure æble." Havde vist også en dårlig dag, og når man så ligger med smerter over det hele og kan knap nok rejse sig op fra sengen, så bliver det hele pludselig bare for meget, når man tænker på alle de ting, man skal have gjort...

Jeg overdriver nok lidt (ok meget), når jeg siger at jeg ikke kan bruge ny indsats til noget, og det ikke er relevant for mig osv. Men jeg må indrømme, at jeg ikke får meget ud af det alligevel med min koncentrationsevne. Og det med at det ikke er relevant, er fordi jeg slet ikke regner med at kunne vende tilbage til arbejdsmarkedet, så at sidde og lytte til hvad god arbejdsmorale o.l. er, bliver nok bare lidt kedeligt. Eller faktisk sørgeligt.... Jeg har været i systemet før, det er ikke helt nyt for mig... Men dengang var det nok lettere, for der skulle jeg jo bare i gang igen - kunne komme i gang igen. Så havde kompetenceværksted sikkert også været mere interessant.

Men jeg gentager, jeg har ikke den holdning, at jeg ikke gider komme, jeg har desværre fået det skrevet på en dum måde herinde... Jeg har ikke været så meget af sted pga at sygdommen har været rigtig slem i de sidste par måneder. Det synes jeg ærligt talt ikke sb har været særlig forstående overfor. Men sådan må det jo bare være.

Nå men, jeg vil gøre det Vovse skrev. Jeg snakker med min læge, og måske skifter jeg læge. Vil gerne finde en læge, der er imod TERM modellen, men ved ikke lige hvordan... Egentlig virker min egen læge ikke særlig "TERM-agtig", men hun tager mig alligevel ikke alvorligt.

Jeg tager naturligvis til ny indsats, også dage hvor jeg ikke kan gå, så må jeg høre en ven om han vil bære mig

Og så vil jeg også se på den medicin Vovse anbefalede.

Åh nej, nu blev det frygtelig langt igen...
Men du skal have tak for du gad læse det alligevel
Kelle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Man skal aldrig sige aldrig - FP efter 2013-regler Jasv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 21-05-2013 22:05
PFA giver aldrig op..... Brille Alt det andet 4 24-02-2012 23:11
Stiger man aldrig i løn kristensens Spørgsmål ang fleksjob 2 26-09-2011 23:41
Fogh får os aldrig Peacock Det er da strengt ! 4 05-01-2009 23:53
"Dagen som aldrig kommer" zuza Politik og Samfund 3 22-08-2008 15:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension