K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-06-2010, 09:06   #11
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 15
kandelsdorff er ny på vejen
der er sådan et skema vi skal udfyldeom ugen vedr. smertestillende medicin vi tager , hvor længe vi hviler og hvad smerte nivou( staves??)vi er på.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2010, 11:29   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af kandelsdorff Se meddelelser
der er sådan et skema vi skal udfyldeom ugen vedr. smertestillende medicin vi tager , hvor længe vi hviler og hvad smerte nivou( staves??)vi er på.
Ved siden af de ting som reva-stedet beder dig om at gøre, synes jeg at du skal skrive din egen dagbog (iflg. mit tidligere indlæg), og sende kopi af den til din sagsbehandler hver eller hver anden uge.

Så kan sagsbehandleren ikke senere påstå, at have været uvidende om din situation i forbindelse med arb.prøvningen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2010, 14:20   #13
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
kan kun sige at den med dagbogen (m. smertetabel etc) er uundværlig, især når du skal til møder etc etc....

for det er altid i de situationer man ikke liiiige kan huske hvem hvad og hvor.....

jeg brugte også en sådan bog, og skrev det derefter rent når jeg kom hjem (der var mange små stikord)... og det var sku tit jeg havde glemt dem når jeg var kommet hjem....

så var det fint lige og kunne rive løsbladsdelen frem, og få det indført i dagbogen med det samme.......

i starten mente jeg jo det var lidt "zizi" sådan for en mand og fører dagbog ... men det var bedste mulighed for og kunne svare for sig på diverse møder ....

mvh eders ace dk TILHÆNGER af "zizi" dagbøger
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2010, 19:47   #14
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 15
kandelsdorff er ny på vejen
jeg skriver også min egen dagbog herhjemme. det er jo lidt de samme ting man noterer ud over jeg i min egen også fortæller om min dag.

fx måtte jeg gå efter blot en halv time i dag, be om at få en specialstol hvis jeg skulle fortsætte med pakkearbejdet, og så ned og træne en halv time. jeg måtte give op til sidst for jeg havde det rigtig skidt. efter den skala der er en af jer der har sat et link til svarede mine symptomer og smerter til 9. det var slet ikke forsvarligt at jeg selv skulle køre hjem. heldigvis fik jeg det først rigtig slemt da jeg var kommet hjem. jeg har sovet en del timer her i eftermiddag- og manden har stået for at passe ungerne og lave aftensmad. jeg orker knapt at sidde her og skrive.

jeg ringede til min læge og fik forlænget den læge tid jeg har i morgen, han syntes det var vigtigt at jeg fik set på de smerter, så det ikke blev værre.

jeg har ikke overskud til at skal afsted i morgen, med mindre jeg kan få kæresten til at køre mig. men det er bedre jeg kommer derud og så kører hjem. men det skal jo også være forsvarligt at jeg kører ud i trafikken.

håber at drengene sover igennem i nat (det plejer de, men lillemanden har fået 2 tænder igennem i dag)så jeg kan få sovet ud og se om jeg ikke har det bedre i morgen.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2010, 21:23   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af kandelsdorff Se meddelelser
efter den skala der er en af jer der har sat et link til svarede mine symptomer og smerter til 9.
Så burde du da vist have "vendt i døren", altså gået hjem igen med det samme.
Det synes jeg du skal overveje at gøre i morgen, og måske resten af ugen.

Det er svært at sige fra, men for din egen skyld er du simpelthen nødt til det.

fra en der har været der.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2010, 14:55   #16
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 15
kandelsdorff er ny på vejen
efter en god snak nede ved lægen og med en henvisning i hånden til en fys på mandag samt en bunke uoficielle gode råd føler jeg min lidt mere rustet til de næste 8 uger
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2010, 08:38   #17
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 15
kandelsdorff er ny på vejen
s¨er det i dag jeg skal til møde med div. sagsbehandlere. håber det bliver oplysende.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2010, 19:38   #18
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 15
kandelsdorff er ny på vejen
sikke en dag- jeg er forbløffet over hvor hurtigt man kan blive overrumplet og stemplet. endnu engang har systemet vist sig fra den værst tænkelige side af.

nu sidder jeg her, fuldstændig grædefærdig og aner ikke hvad jeg skal gøre ud over at kontakte min læge vedr en ordentlig afklaring.

jeg gir snart op
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2010, 00:34   #19
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Fortæl, men giv ikke op.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2010, 13:11   #20
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 15
kandelsdorff er ny på vejen
til mødet sider min egen social rådgiver, kc rådgiver og min træner og de sidder så og bestemmer at jeg skal aflevere mine børn en halv time tidligere i dagpleje og børnehave, for at kunne presse træningen ind før jeg skal være på kompetancecentret. jeg får slet ikke et ben til jorden.
oven i det sidder de også og siger at de intet har på at jeg har haft brækket ryggen og imellem lignierne mødtes jeg med mistro og mistanke om at det ikke var sandt det jeg sad og sagde. og efter det sad de lige og blev enig hen over hovedet på mig at jeg selvfølgelig skulle have et 37 timers job når jeg var afklaret derfra.det var målet.
jeg blev så overrasket over deres uvidenhed (for læst mine sagsakter har de tydeligvis ikke) at jeg bare lige fik bedt om et referat af mødet og et af sidste møde jeg havde på 2 mandshånd med mion sagsbehandler- så jeg lige kan få dokumentation for hvad der egentlig blev sagt. for da jeg havde møde med min egen sagsbehandler alene sagde hun at snakken om de 37 timer bare var standard tale, ikke noget der var møntet på mig. men i dag så havde hun jo også den plan.

jeg orker ikke kæmpe mere, jeg har kæmpet mod systemet i snart 11 år og nu må det være nok.

håber at jeg kan få lidt støtte hos min læge når jeg kommer derned på tirsdag.heldigvis sagde han sidste tirsdag at jeg hvertfald aldrig kom til at arbejde fuld tid med det brud i ryggen.

nogen der ved om han kan henvise til at man bliver afklaret på et andet sted eller på en anden måde??
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension