K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-04-2015, 17:15   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Også god påske til jer allesammen fra mig.

Første gang jeg havde et fridøgn var 5 dage før jeg fødte den yngste, da var den ældste på overnatning i børnehaven.

Derefter var det kun hvis børnene tilfældigvis overnattede hos venner samtidig.

Så jeg håber du nyder din børne-fri uge, helenekr.
Tak og i lige måde!

Allerede i går aftes, farvede jeg hår - og gik fra ekstrem blond (kemikalie) til en brun....troede jeg. TÆNK, så blev mit hår GRØNT
Så nu har jeg lige været i Matas og købe en RØD hårfarve - det skulle tage den grønne farve, hahahahahaha......så jeg hygger rigtigt!

Hvor gamle er det dine børn er nu Vovse, er de ikke ved at være voksne....?? Der er gået så mange år, så jeg kan ikke længere huske det hele.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2015, 20:37   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Pas nu på @Helenekr....børnene skulle jo gerne kunne kende dig igen når de kommer hjem
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2015, 00:23   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hahahaha ja, de syntes i hvert fald det grønne hår var sjovt da vi skypede

Og de har allerede godkendt det nye røde hår

Du kan se mit nye hår på skype Web, jeg har sat et nyt billede ind
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2015, 00:29   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det ser sg da rigtig godt ud...men det er da ikke så godt...for nu skal du til at vende dig til at mændene pifter efter dig på gaden
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2015, 01:11   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hvor gamle er det dine børn er nu Vovse, er de ikke ved at være voksne....??
Det hjælper på det.

Den ældste blev 18 i efteråret, "den lille" bliver snart 15.

Og jeg nyder gevaldigt, at jeg kan foretage mig ting uden, at skulle tænke i barnepige ell.l.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2015, 13:52   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det hjælper på det.

Den ældste blev 18 i efteråret, "den lille" bliver snart 15.

Og jeg nyder gevaldigt, at jeg kan foretage mig ting uden, at skulle tænke i barnepige ell.l.
Ja, det må være ret herligt...tænk de allerede er så store

Så vare det jo ikke længe før end du skal indrette et liv helt uden børn - rart med også skræmmende

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det ser sg da rigtig godt ud...men det er da ikke så godt...for nu skal du til at vende dig til at mændene pifter efter dig på gaden
Taaaaak Webs

Jeg må da straks skynde mig ned på gaden så....jeg har ikke været ude med mit nye hår endnu, men gælder mig til at blive overdynget af pift
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2015, 21:30   #17
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
God 2.halvleg af påsken!
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2015, 23:12   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Så vare det jo ikke længe før end du skal indrette et liv helt uden børn - rart med også skræmmende
Ja, det bliver anderledes.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2015, 23:38   #19
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Jeg vil også ønske alle en rigtig god påske, også til de som jeg kender/kender mig andre steder fra.

Påsken er, til dels sammen med julen, tiden til at man kan ånde lidt frit, uden til stadighed at have en kommunal betalt skrankepave i nakken.
Nyd det og hyg dig lidt over denne:

En bøddel stod foran himmelporten og forsvarede sin adgang, for Sankt Peter, med dog altid at have passet sit arbejde, når chefen kaldte, hvortil Sankt Peter spurgte: Var det da tvangsarbejde?

Med hilsen fra
majs
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension