K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-02-2010, 13:35   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
En ressourceprofil er en fortløbende ting og den skal opdateres ved nye oplysninger er den ikke blevet det så er det VIGTIGT at den bliver det , og jeg undre mig lidt over at de kan stoppe sygedagpenge på så gammel en ressourceprofil og slippe godt afsted med det når du anker ..

Din ressourceprofil er ikke det stykke papir værd den er skrevet på hvis ikke den er opdateret for så siger den jo intet om din situation ...

Så den skal du have gang i igen
  Besvar med citat
Gammel 30-10-2012, 17:59   #12
Katjaht
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2012
Indlæg: 1
Styrke: 0
Katjaht er ny på vejen
Tinanissen !!

Hej jeg er ny herinde.

Jeg googlede fleksjob og polycystiske nyre - og fandt ud af at Tinanissen - sad i samme situation som jeg er igang med.

Jeg har prøvet at skrive direkte til Tinanissen - men det kan man ikke som ny...

Jeg håber Tinanissen ser dette.

Jeg er delvis sygemeldt og har været det i 1 år. Kommunen er ved at finde ud af en fleksjob ordning - men har "glemt mig" i 4 måneder. Samtidig har jeg haft 5 forskellige sagsbehandlere på 6 måneder. (2 af dem nåede jeg aldrig at få navn på)
Jeg er kronisk nyresyg med cyster i nyrerne og i leveren. Jeg er ubeskrivelig træt og kan ikke arbejde en hel dag... jeg skal sove til middag for at kunne hænge sammen.

jeg er nysgerrig for at vide hvordan det gik dig Tinanissen.....

MAnge hilsner KAtja
Katjaht er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2012, 18:31   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Katjaht, du skal vist bare skrive omkring 5 indlæg, så kan du skrive pb'ere - så ud og deltage i debatterne, så du kan skrive til trådstarteren....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det skide system... Dysis Alt det andet 10 05-10-2011 14:40
herlev kommune kontra gladsaxe kommune basti Alt det andet 5 10-07-2011 19:03
AK AK Den kommune blyp67 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 12-10-2010 13:35
Gladsaxe kommune vs Gentofte kommune Allstar Alt det andet 0 15-05-2010 21:12
Frederiksberg Kommune - en god kommune. Jessica Dit og Dat 4 21-06-2007 09:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension