K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2014, 09:53   #11
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
det er du. der er da ingen der kan se hvem du er.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 10:13   #12
Pysser123
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2014
Indlæg: 12
Styrke: 10
Pysser123 er ny på vejen
Ok super vil du svare på det andet spørgsmål jeg sendte ?
Pysser123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 11:21   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du vil overgå til ledighedsydelse på kontanthjælpsniveau....

Så den er det samme som du får nu....du kan se satserne her http://bm.dk/da/Tal%20og%20tendenser...edsydelse.aspx

Den gode ting ved det er at den ikke bliver reguleret af samlevers indkomst....

Ved ikke hvordan du skulle kunne blive mere anonym end du er nu....medmindre Pysser123 rent faktisk er dit navn...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 11:29   #14
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Du spørger også om når du har fleksjobbet.
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pysser123 Se meddelelser
Ok det vil altså sige at jeg stadig får kh hjælp uanset om jeg har fundet et flex job er det rigtig forstået ?
Når du har fået et fleksjob, får du løn for effektive timer du arbejdet og så fleksløntilskud for de resterende timer op til 37 timer.

Hvor stor tilskuddet bliver kan du regne ud her

Sidst redigeret af Akvamarin; 29-10-2014 kl. 11:31.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 11:37   #15
Pysser123
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2014
Indlæg: 12
Styrke: 10
Pysser123 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Du vil overgå til ledighedsydelse på kontanthjælpsniveau....

Så den er det samme som du får nu....du kan se satserne her http://bm.dk/da/Tal%20og%20tendenser...edsydelse.aspx

Den gode ting ved det er at den ikke bliver reguleret af samlevers indkomst....

Ved ikke hvordan du skulle kunne blive mere anonym end du er nu....medmindre Pysser123 rent faktisk er dit navn...
Vil da næsten tro jeg får noget mere end jeg får nu i kh hjælp da jeg ca er faldet til det halve i KH hjælp på grund af samlever indtægt og GF forsørgelse pligt ?

Hvor ved du alle de ting fra er du ekspert på området eller har du bare sat dig ind i Reglerne ?
Pysser123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 12:03   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja da ledighedsydelsen som jeg skrev IKKE er reguleret af din samlevers indtægt...så vil du får en fuld kontanthjælps størrelse som ikke forsørger...

Nu kunne vi jo ikke vide at du kun fik en halv kontanthjælp....det skrev du jo ikke noget om...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 19:42   #17
Pysser123
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2014
Indlæg: 12
Styrke: 10
Pysser123 er ny på vejen
Nej gjorde jeg ikke lige det vil altså sige at hvis afgørelsen bliver at jeg får flex job og afgørelsen kommer inden for en uges tid kan jeg så regne med at jeg den 1/12-14 får fuld kontant hjælp og ikke skal aflevere lønseddler fra min samlever længere ? Er det rigtig forstået ?? Har jo ikke lige flex jobbet på hånden !!
Pysser123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 19:58   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps det er helt korrekt forstået

Bemærk at det hedder ledighedsydelse på kontanthjælpsniveau og ikke bare kontanthjælp....der er nemlig stor forskel på de to...

Forskellen er netop at ledighedsydelsen ikke bliver reguleret pga gensidig forsørgelse...

Så det vil helt sikkert give dig en del mere penge end du får nu...og det er da ikke så ringe endda her op til jul
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 20:02   #19
Pysser123
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2014
Indlæg: 12
Styrke: 10
Pysser123 er ny på vejen
Ok ville da være rart at have lidt mere at gøre med end kun en halv kontant hjælp !! Så uanset hvad ville jeg få flere penge at gøre med fra nu af ikke sandt ? Ledigheds ydelse som det så kaldes ikk?

Hvad med sådan noget som ferie har man ret til det på flex ydelse /fexjob eller skal man optjene til ferie ? Og hvad med de feriedage man har optjent i forvejen på KH hjælp ryger de med over eller er de bare gået spildt ? Har stadig ikke brugt alle mine ferie dage endnu
Pysser123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 21:08   #20
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
du kan altid holde det ferie du selv har penge til, man har ret til ferie i fleksjob, der er nogle regler for det første år, men hvornår fra man får fleks, men du har mindst 10 dage og året efter har du 5 uger som alle andre.

hvis du ikke har penge nok får du ledigheds ydelse i resten af dagene
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension