K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-06-2011, 11:48   #121
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Hier står der om den franske tandbehandling som din tandlæge Vibbe har fortalt dig om:
MSH-geleen

Forskere har før fundet, at MSH fremskynder knogleregenerering. Da tænder og knogler minder meget om hinanden i deres opbygning og egenskaber, besluttede forskerne sig for at teste, om MSH også kunne bruges til huller i tænderne.

http://www.labconfidential.dk/index....nder-med-gele/
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2011, 12:39   #122
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Hvor er det bare godt nogle følger op på det jeg glemmer - min tandlæge har ferie så jeg har intet hørt fra ham endnu ! den stakkel skal da have lov til lidt frihed fra mine rådne tænder
Men udover Karo´s indlæg så findes der altså en bedøvelsesform som de samme franske forskere har lavet - skal nok checke op på det når min tandlæge er tilbage fra alle hans bungy jumps

Når jeg vågner i morgen er jeg FTP

Og jeg har fået et DSB-pensionistkort !!! Wau der er penge at spare når energien en gang igen er til at farte rundt
Kan stadig godt mærke trætheden efter alle de års kamp med kommunen - men er så småt ved at finde alt det igen som giver mig energi ! Og på tirsdag eller onsdag har jeg brev fra kommunens søde pensionsnævn der jo har sørget for at kommunen lige giver en ferie oveni !!!!!

Og for at det ikke skal være løgn : min tagrende er repareret så nu kan det skybrud bare komme an ..... Alle papirer til kommunen er sendt afsted - pensionskassen er afklapset og SKAT har jeg opgivet indtil videre !
Med den strejke er det jo komplet umuligt at komme igennem - var igennem 8 forskellige TAST-SELV indtil jeg måtte vente i 25 minutter på ligegyldig info om hvad man kan på nettet og det kan man jo ikke eftersom den strejke åbenbart har lammet store dele af GØR-DET-SELV !!! - hvorefter jeg blev stillet om til en medarbejder der blot sagde : Du må ringe igen på mandag !!!!!!
Tja - men når jeg vågner i morgen er jeg ikke længere under administration - jeg har min frihed til at køre over grænsen og handle ind UDEN at det er ulovligt !!! For jer der ikke bor i grænselandet : her handler alle ind i Tyskland fra tid til anden !
Tusind tak for alle jeres lykønskninger !
KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 08:56   #123
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
ÅÅh Vibbe for pokker da også, tog mig lige tid til at læse din sikkert meget forkortede lidelsehistorie med din kommune.

Hvor er jeg ked af det på dine vegne

Sådan noget burde bare ikke ske, at du kunne have haft et virksomt liv hvis de havde hjulpet dig med de 180.000 er jo grotesk

Jeg håber du får et dejligt liv, nu på ftp, i stedet for i arbejde, men snart med bidet til at "knaue" i rugbrød igen

Ønsker dig alt det bedste jeg kan forestille mig
tusindvis af du tar' bare når det behøves.
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 09:01   #124
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Tusind tak søde Pia

Jeg synes nu jeg har et ret virksomt job i dag - med at holde andres rumper i sadlen både op og ned ad bakke herinde
Hvad man ikke dør af bliver man sej af - og det fedeste ved mit forløb : har smidt min forfængelighed og er blevet en langt bedre udgave af mig selv ! Jeg tør stå fast ved min egen overbevisning uanset antallet af hvide kitler omkring mig - og jeg har besluttet mig for at skrive verdens mest tragi-komiske bog om velfærdssystemet - og når biddet igen er til grovbrød så skal der bides fra sig .....

Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 09:19   #125
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser
Tusind tak søde Pia

Jeg synes nu jeg har et ret virksomt job i dag - med at holde andres rumper i sadlen både op og ned ad bakke herinde
Hvad man ikke dør af bliver man sej af - og det fedeste ved mit forløb : har smidt min forfængelighed og er blevet en langt bedre udgave af mig selv ! Jeg tør stå fast ved min egen overbevisning uanset antallet af hvide kitler omkring mig - og jeg har besluttet mig for at skrive verdens mest tragi-komiske bog om velfærdssystemet - og når biddet igen er til grovbrød så skal der bides fra sig .....

Vibbe
Venter og glæder mig til du bider fra dig
Du er sq sej
Tak for din hjælp på bakkerne.....pyyyah Contador er lige bagved
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 09:39   #126
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Tror ikke du er den eneste der har sagt PYYYAH med Contador lige bagved Sikke lår
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 09:48   #127
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
På en regnvejrstung fredag trænger man bare til et solstrejf :

Jeg er lige blevet ringet op af en dame fra Ydelseskontoret - hun præsenterede sig som min nye SB ( hun er den 7. på det kontor der har haft mig på sit skrivebord) - jeg var jo straks i forsvars-mode - klar med paraderne - oppe på tæerne og klar til at knurre ...... MEN den søde og meget spinkle stemme sagde at nu havde hun betalt de to første tandlægeregninger og ville sende mig kvitteringerne - og at den sidste del af min tandbehandling nu også er bevilliget og at hun ville sende bevillingen i dag til både mig og min tandlæge !!!!

WAU kære venner : jeg får hele mit tandsæt - alle mine tænder kommer på plads igen - nu bliver jeg for alvor lige så sexet forfra som jeg er bagfra !!!! Jeg får kommunen dyreste mund og den kommer ikke til at stå stille WUP WUP WUP
Tror sørme lige vi starter weekenden med en omgang blendet jordbærlagkage nu hvor solen også er begyndt at titte frem

Rigtig dejlig weekend derude

Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 10:04   #128
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Super dejligt for dig Vibbe

Og skønt at der stadig er gode og søde sagsbehandlere derude, lad os håbe at hende "den nye" holder i systemet.

God weekend i lige måde.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 11:07   #129
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser

Jeg får kommunen dyreste mund og
Stort tillykke herfra.

Men du bør da nok overveje, at sove med hovedet i et pengeskab.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 11:37   #130
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Du er bare go´Vovse

Hvor mange fattige kan prale af " at have en halv Ferrari i munden " ?
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
Min historie Berit p Hvordan forløb det da du søgte fleks? 0 11-10-2007 11:34
Min Historie TNK Din historie 2 05-06-2007 10:53
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension