K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2010, 14:19   #121
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
huldra ja det bliver skønt med en ordenlig søvn, men der er desværre 4 ugers leveringstid
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 11:01   #122
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
så skriver vi onsdag og dagene flyver afsted, det er allerede 14 dage siden at jeg fik afvide at min sagsbehandler vil indstille mig til ftp.

jeg har lige snakket med hende idag og hun har haft den oppe hos lægekonsulenten som også mener at den skulle sendes vider til afd. der tager sig af ftp.

så der står sagen nu men hold da op det har været en lettelse at industriens pension har tilkendt mig førtidspension.

og endnu beder jeg får min nye seng indenfor 14 dage, og det har været fedt at kunne forkæle ungerne og konen lidt

til sidst idag vil jeg ønske alle dem der læser dette en rigtig god dag med en masse fra mig
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2010, 22:49   #123
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
ja nu er det ved at være nogen dage siden jeg sidst har skrevet noget her i min tråd, så jeg syntes det er på tide at jeg skriver lidt igen.

jeg kan mærke at det med industriens pension har givet lidt ro i kroppen, og når jeg snakker med folk mener de at den vil gå lige igennem ved komunen så det håber jeg så på.

Men et eller andet sted håber jeg min sag ved komunen nu trækker lidt ud da jeg vil have flere penge at gøre godt med så længe at de ikke træffer en afgørelse i min sag. det skal ikke forståes på den måde at de bare glemmer mig for at de pludselig trækker mig ud i endnu en arbajdsprøvning
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2010, 10:07   #124
simba
Elsker at være her på K10
 
simbas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: århus
Alder: 57
Indlæg: 81
Styrke: 15
simba er ny på vejen
Hej Fodfolket.
Jeg har lige fået brev fra vores sagsbehandler om, at mine sygedagpenge er blevet forlænget, indtil der er kommet en afgørelse om førtidspension.
Hun skriver så også: " I den forbindelse er din sag på venteliste til at blive behandlet ifm. indstilling og tilkendelse af førtidspension".
Jeg gad nok vide, hvor lang tid man så kommer til at vente?!
simba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2010, 10:49   #125
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
hej simba

jeg har også fået et brev hvor der står at mine sygdagpenge er forlænget fordi der er påbegyndt sag om førtidspension.

der står også at jeg er indstillet til godkendelse af førtidspension, og det ved jeg ikke om er godt eller skidt, men for mit vedkommen må min sag godt trække i langdrag så længe at jeg får sygdagpenge, og at det ender ud i førtidspension

men nu til lidt andet jeg er ved at gå til i rod, vi har lige fået afhøvlet gulve på ungernes værelser og i soveværelset, og vi har været ude og købe det halve ikea, og det er temlig frustrene at gå og kigge på da jeg ikke selv kan løfte tingene og hjælpe med at samle det så det ligner en hel bygge plads her, men hold da helt op det er fedt at sove i den nye seng
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2010, 08:10   #126
simba
Elsker at være her på K10
 
simbas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: århus
Alder: 57
Indlæg: 81
Styrke: 15
simba er ny på vejen
Hej Fodfolket.
Jeg kan godt følge dig, når du siger, at det er frustrerende, når du ikke kan hjælpe til, men så må du bare glæde dig over, at der bliver gjort noget, der med tiden bliver godt, og hvor er det dejligt, at du har fået en god seng, at sove i. Gid jeg kunne sige det samme, jeg har godt nok en rimelig ny seng med sensus skum, der former sig efter kroppen, men jeg er alligevel rædbrækket hver morgen.
Ja, nu kan vi jo så bare vente på svar ang. førtidspension
simba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 13:10   #127
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
ja nu er der gået et par dage siden sidst, og hjemmet ligner nu et alm. hjem igen, bare i forbedret udgave, men hold da helt op de sidste par dage har været slemme at komme igennem, for min ryg og ankler vil ikke rigtig som hovedet vil så den har stået på overdrevet brug af den nye seng, jeg undre mig bare over at jeg slet ikke høre fra kommunen i min sag, men jeg vælger at se det sådan at intet nyt er godt nyt, kan i nu have det superet alle sammen til vi ses igen
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 10:09   #128
simba
Elsker at være her på K10
 
simbas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: århus
Alder: 57
Indlæg: 81
Styrke: 15
simba er ny på vejen
Hej Fodfolket.
Dejligt at høre at dit hjem nu ligner et hjem igen.
Så kan du også gå og slappe af igen.
Jeg har lige fået brev fra jobcentrets ydelsesafdeling om et møde d. 26/4, samt en pjece om førtidspension, så nu sker der da noget. Spændt på hvad der skal foregå.
simba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2010, 11:13   #129
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
thi hi simba

sådan et brev har jeg også fået, jeg skal så den 27/4, jeg tror det er der hvor de gør vores reccurceprofil færdig.

bare sådan af ren nysgerighed, skal du så til møde i lokale e202
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2010, 16:36   #130
simba
Elsker at være her på K10
 
simbas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: århus
Alder: 57
Indlæg: 81
Styrke: 15
simba er ny på vejen
He he, fodfolket.
Ja, det er lige det jeg skal.
simba er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal det hele ende med? Gardener Politik og Samfund 12 01-06-2012 11:34
En lykkelig ende på historien? Peppe Det er da strengt ! 5 26-01-2012 21:23
bange for at ende uden indkomst Taz Hvordan forløb det da du søgte fleks? 4 10-11-2011 09:42
Skruen uden ende MissSwitchie At søge førtidspension 3 18-05-2011 22:37
Jeg er bliver kørt over ende af en sociallæge. lola44 Alt det andet 31 03-11-2010 22:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension