K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-04-2009, 23:27   #31
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
det er da fandens de ikke blev enige

ups det var for en time siden
håber ikke der er nogen der har rendt forgæves


nå ville lige have slette denne, da jeg har lavet 2 lige efter hinannen
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 00:54   #32
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg har det fint med Lars Lykke bliver sat ind som statsminister, ikke at jeg kan lide manden (eller partiet) men *gnæk gnæk* han bliver SÅ meget slagtet gør han.

Jeg er 200 % overbevist om at selv ikke størsteparten af venstrevælgerne vil glemme fjogets løgn om NATO posten, det vil smitte af, vi kan ikke stole på venstre, lige så tvivler jeg på Lars vil få fred fra Villy og hans evige minden om at INGEN har stemt ham ind i tinget, at han ikke fik stemmer til det, oven i er der nogle ting omkring druk bilag og den slags, der er det rene guf for Villy. Lars skydder sig selv i foden, både i forhold til partiet, men så sandelig også i forhold til vælgrene.

Meeen jeg tror nu de pønser på noget, for jeg tvivler på folkene bag ved er så dumme og blinde at de ikke kan se at det er en selvvalgt slagtning med Lars på statsministerposten, han må være blevet advaret af spindoktorene, inden har de et eller andet oppe i ærmet, eller også får Lykke noget oven i hatten for at lade sig slagte, jeg er ret spændt på at se hvilken en af dele det er, og håber inderligt at hvis det er det sidste, vil det blive afsløret meget hurtigt, så folk rigtigt kan se hvad det er for en flok ulve de har stemt ind (folket har sat ulven til at passe fårene)

At Karen Jespersen er gået af, har jeg faktisk ikke sonderet så meget over, grunden er at CHF til en hver tid står på den højeste skammel, ligegyldigt hvem der overtager posten som vedfærdsminister, om så Villy blev sat ind på den post vil han blive mejet ned og ikke få en prurt at skulle have sagt, det ministerium er der KUN! for at det skal se godt ud, og ikke for at blande sig i politikken. Faktisk ville jeg hellere at hun blev, ikke fordi jeg kan lide hende, men for at lade hende få lov at mærke på egen krop hvad det vil sige at gå ned, dog vil der være det minus at hun er røven fuld af penge, hun har råd til at være syg, vil komme først til ekspertbehandling osv osv, men lidt virkligheds realisme er da vel bedre end ingen ting.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 01:04   #33
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
En skjult optagelse af Lars Løkke på et københavnsk hotel http://www.youtube.com/watch?v=YaxrbdAp10M
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 01:15   #34
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
CNN har åbenbart en oplysning om, at Fogh ER gået af....

Gad vide, hvornår danskerne får at vide, at VORES statsminister går af?!

Citat:
Ex-Danish PM 'in running' for NATO top job
http://edition.cnn.com/2009/WORLD/eu...ef=mpstoryview

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 01:25   #35
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
CNN har åbenbart en oplysning om, at Fogh ER gået af....

Gad vide, hvornår danskerne får at vide, at VORES statsminister går af?!
Citat:
Anders Fogh Rasmussen announced his aspirations to the Liberal Party Friday morning, party spokeswoman Inger Stojberg said in an interview posted on Denmark's TV2 News Web site.
Nu er det jo Inger støjberg der kommer med den ssssåååå... hørte på news at hun på borgen havde fået tilnavnet komiske Inger... et lidt inspireret øgenavn efter kemiske Ali der i sin tid var Sadam Husains irakiske talsmand og havde lidt svært ved at kende forskellen på sandhed og løgn og hvad der var op eller ned...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 01:26   #36
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
At Karen Jespersen er gået af, har jeg faktisk ikke sonderet så meget over, grunden er at CHF til en hver tid står på den højeste skammel, ligegyldigt hvem der overtager posten som vedfærdsminister,.....
Det har du givetvis ret i. - Det kunne måske tænkes at K.J. har haft svært ved at leve med de vilkår.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 09:48   #37
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Tak Karen Jespersen.

Tak fordi du omsider skrider. Du har gjort dit, og til skade for mange mennesker der i forvejen var svage.

De svage yder jo mindst modstand!

PS: Det er i orden at du får en anden ministerpost, hvis der findes en der ikke involverer menneskeheden, for det er da et område du ikke bestrider!

Selv som damefrisør, ville du give - andre mennesker - "grå hår" i hovedet.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 10:14   #38
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Jeg har altid ment at det sminkede zombien karen J var sindssyg. Bare hendes vilde udtryk i de indfaldne øjne, og helt umotiverede løse sætninger der ikke giver mening. Måske får hun medicin ?
Hun minder mig om staklerne i "Night of the living dead", som bare skal spise menneskekød uden at vide hvorfor.

Nu kan de udtille hende på museum ved siden af Grauballemanden.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 13:42   #39
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg synes også at kunne fornemme på ansigtsudtryk, samt øjnene af K.Jespersen, at der er ting der "trykker" på indersiden af pandebenet... hun ligner grangiveligt en person med depression på mange af de senere billeder.
  Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 15:08   #40
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
En velfærdsminister som er sikret velfærd i retræten

Tænk sig et privilegium. Karen Jespersen kan bare melde ud at nu gider jeg ikke det her arbejde mere, uden at skulle risikere at skulle på dagpenge, miste dagpenge, rådighedsvurderes, søge bistandshjælp, ikke kunne få bistandshjælp og skulle i arbejdsprøvning et eller andet skod sted o.s.v.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mail til Karen hr.luko Alt det andet 3 14-07-2009 07:52
Karen Ellemann phhmw Et godt link! 4 08-07-2009 09:40
Så I Karen Ellemann Maj-Britt Politik og Samfund 14 03-05-2009 15:37
Karen Jespersen Færselsuheld Lægekonsulenternes Rolle 4 05-03-2009 10:30
Karen Jespersen Maj-Britt Alt det andet 3 20-06-2008 08:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension