K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2008, 15:43   #1
anicegirl
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2008
Indlæg: 32
Styrke: 17
anicegirl er ny på vejen
Unhappy Søger flex og lige pludselig er man ikke berettiget til noget

Hej
Jeg søger flexjob og har været meget uheldig, at ryge ind under kommunesammenlægningerne så min sag har været meget lang. 1 år og 4 mdr. nu. Jeg har været i en del arbejdsprøvninger for at de kan få alle de beskrivelser de har brug for. I denne periode har jeg selv lagt bil til og afslået deres tilbud om taxa boner, da det jo er frås at køre rundt i.

Jeg har så sendt mine kørsels papir og troede (naiv som jeg er ) at jeg fik befordringsgodtgørelse på 3,47 pr. km til dækning af benzin og div. Men nej jeg kan få 1, 07 kr pr km efter de 24 første km er trukket fra. Jeg får 700 kr retur efter at have brugt over 4000 kr på benzin. Hmmm så havde det alligevel været billigere for mig, at tage de taxaer hver dag og brugt 1000 kr dagligt = 50.000 kr efter prøvning for kommunen regning.

Oven i har jeg så fået oplyst at jeg ikke kan opspare ferie under sygdom og de er da kede af min sag har ligget stille i 7 mdr. på grund af sammenlægninger, men kan desværre ikke gøre noget ved jeg ingen ferie kan holde i år når flexjobbet er bevilliget og næste år, når jeg kun at opspare få dage for de 4 mdr jeg når at arbejde.
J
a det er da dejligt at få handicaps der gør, at man lige pludselig er nød til at søge flexjob for så bliver livet da først besværligt og hvor er der da stor forskel på de ting man kan få refundeteret når du er i job eller arbejder på at kunne få lov til at komme tilbage til arbejdsmarket.

Hmmm undskyld, men måtte lige ud med det

Men ellers er livet da skønt og dejligt
anicegirl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 15:58   #2
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Hej anicegirl

Ja det var da et par kedelige oplevelser du har haft der og nej systemet er ikke opbygget på sund fornuft men på firkantede regler som ofte er hinsides al fornuft.
Men godt du trods alt ikke har tabt dit humør
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad hvis man ikke længere er berettiget til kontanthjælp?? hboegelund Alt det andet 19 17-11-2011 15:46
Syg men ved ikke hvordan søger flex? mettess Spørgsmål ang fleksjob 19 20-04-2011 23:19
Kursus i refusion - ikke om borger er berettiget zuza Nyt om loven 2 04-06-2009 23:56
Hvorfor er jeg pludselig ikke berittiget? mumle_mund Spørgsmål ang fleksjob 16 28-10-2008 15:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension