K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2010, 15:29   #11
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 16
ace dk er rigtig godt på vej
det er egentligt pudsigt som dit og mit ligner hverandres (ingrid)... jeg var solo med min mor som var dybt alkoholiseret... samt vi havde en læge der havde demens light. han kunne ikke huske at han selv havde skrevet stesolid ud til min mor om morgnenen, ved 11 tiden bestilte hun så ved sekretæren.....

jeg pendlede lidt rundt på diverse børnehjem. samt vi havde et utal af datidens husmødreafløsere.... (det hed de sku)...

jeg var også til en test vedr: et eller andet angående min pension (som var startet pga. en arbejdsskade)... men gennemgående kan jeg se min barndom "forfølger" mig..... sådan at forstå at det er sværere for mig og klarer mine smertebarrierer etc etc, pga min barndom med omsorgssvigt samt systematisk udstødelse fra fællesskabet (skolen)

det hele er med i recurse-profilen.

og det til trods af at min skade var på jobbet, en gemen påkørsel, hvor jeg så bare hører til de få % som får en varig skade af en W.P.

nu er jeg meget spændt på hvad arbejdsskadestyrrelsen, drager af konklusion, jeg mener hvordan og hvorledes de vil vurderer min arbejdsskade, som jo desværre har måtte udmønte sig i en f.t.p....(ingen klage over det) man skal jo være glad over i det hele taget og kunne blive hjulpet...

men uha da en lønnedgang.....det kan være der bliver resonneret, at det aldrig ville være sket .. hvis min mor ikke havde været alkoholikker/pillemisbruger

jeg ved det ikke ..... men venter med spænding.. på a.s.k....

denne story blev lige lidt længere end planlagt... jeg lod mig rive lidt med
håber på forståelse derfor

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ung mand på førtidspension - eget firma? Olsen_05 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 31 30-06-2013 10:41
Nogen der friske på lidt mand-til-mand.. Chas Politik og Samfund 1 13-06-2012 22:18
Hvordan søger vi førtidspension til min mand? Andemor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 26-04-2006 17:57
Hvordan søger vi førtidspension til min mand? Andemor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 31-03-2006 08:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension