K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-05-2014, 18:12   #11
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Fra min sag var parat til den blev sendt til rehabiliteringsteamet gik der 4 dage, derefter gik der 3 dage inden jeg fik en tid som var 3 uger senere
(sådan var det ved begge møder jeg har været til i rehabiliteringsteamet, jeg bor i københavn)

Hvis man ikke kimer dem ned, så kommer sagn ingen vegne, så jeg ringede hver gang det virkede som om sagen lå stille blot nogle dage... min sag blev behandlet i foråret, med alle helligdage og hen over sommeren, med alle ferierne.
Hvis jeg ikke hele tiden havde sørget for at holde dem i ørene, var sagen ikke sluttet endnu.

Dato for påbegyndt revurdering 20.Marts,
Dato for 1. møde i rehabiliteringsteam 23.September
Dato for ansøgning §17 27.September
Dato for 2. møde i rehabiliteringsteam 23.Oktober
Dato for mødet, hvor pensionsteamet besluttede at jeg skulle have pension 10. November(Jeg deltog ikke selv i mødet)
Dato for opstart af pension, 1.December

Jeg skriver alle disse datoer for af fortælle at det godt kan lade sig gøre at få en sag hurtigt, men kun hvis man er fræk som en slagterhund og presser på som en gal... at være autoritetstro og regne med kommunen nok gør som de skal, det kommer man ingen vegne med.

Lad alt det jeg skriver, også være en påmindelse om at kommunen ikke kan begrunde forsinkelser i fravær, ferie mm.
Det er borgeren uvedkommende, og udelukkende et tegn på at kommunen har tilrettelagt arbejdet dårligt...
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension