K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-06-2008, 11:56   #1
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Fik lige lyst til at fortælle

Har I hørt om foreningen, La Vida, i Holstebro
Dette er forening som sende børn med livstruende sygdomme til Mallorca på 14 dages ferie. De kalder det "Et pusterum fra sygdommen" Oprindelig var det "kun" børn med kræft. Jeg henvendte mig til dem med forespørgelse om det udelukkende børn med kræft. Svaret var at de var begyndt at tage andre sygdomme i betragtning.
Jeg fortalte om mine 2 syge børnebørn og hun sagde de kunne vidst godt trænge til et pusterum. Det er så deres læge/læger der skal indstille dem.

Mit ældste barnebarn er født med muskelsvind og har AHDH. Mit yngste barnebarn er født med meget dårligt hjerte og var på nippen til at blive indstillet til et nyt hjerte i en alder af 1. mdr. men en pace maker reddede ham, han har så senere fået konstanteret muskelsvind og er også AHDH. Så min datter kører i rutefart mellem Riget, Næstved og Holbæk sygehus, dette er fuldtids arb. Så hun har hafr orlov de sidste 5 år, p.g.a. dette.

De er lige kommet hjem efter 14 skønne dage på Mallorca med ny energi alle fire.

La Vida er tilknyttet et privat hospital der nede. Hver dag kommer der en læge på hotellet, 2 gange i tilfælde at at der er opstået noget.

Den mindste fik respirasion problemer på 2.dagen kom på hospitalet og fik en meget effektiv behandlig (pridnisolon) forkvinden for La Vida var hos dem hele tiden, indtil han blev udskrevet.

Jeg tænker om der er andre der kunne have brug for et pusterum fra sygdommen. Jeg står gerne til rådighed med flere oplysninger.
Et medlemskab koster årligt kr.100,00

Så her er adressen:
La Vida
Struervej 8,1
7500 Holstebro
www.lavida.dk el. [email protected]

Formanden er Inge Marie Hornshøj

Dagens fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er der nogen med tid og lyst Færselsuheld Dit og Dat 2 08-03-2009 21:25
sidste møde vedr paragraf 100 ville lige fortælle at- pjuske Alt det andet 6 30-01-2009 17:50
Synes lige jeg ville fortælle lidt om mig selv Kalle271285 Din historie 41 14-10-2008 16:28
Må altså bare lige fortælle buster Dit og Dat 13 02-06-2008 15:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension