K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2013, 19:18   #1
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Angry Timeantal på RevaCenter

Jeg har været i afprøvning/praktik i 3 måneder med 10 timer om ugen - ved afsluttende møde blev det aftalt at jeg skulle have en grundig afklaring på RevaCenter, fordi de 10 timer nok var urealistisk i forhold til fleksjob mente jk.

Jeg lider at alvorlige nervesmerter, min tilstand er varig og stationær og der er ingen yderligere behandlingsmuligheder - det har jeg papir på.

Nu er jeg så startet på Reva - 20 timer om ugen

Og det går slet ikke, mine smerter er eksploderet fra 4/5 på en almindelig dag herhjemme (på 4* 100 mg dolol + 4* 2 pamol) til nu efter de første 2 dage på 5 timer (mandag + tirsdag, hviledag onsdag) til et niveau på 8

Det lader ikke til at de kan forstå at jeg ikke kan holde til det - jeg forsøger at få mit timeantal sat ned, men kan de sige nej ?

Og hvad gør jeg så ?

Det ser ud til i flere tråde herinde, at jeg ikke kan gå hjem når jeg er mast flad - men hvor står det ?

Vil det være bedre at ringe om morgenen og sige jeg ikke kan komme pga. smerter ?

Hvad f**den gør jeg ? - mine smerter vil kun forøges af dette og jeg kunne måske arbejde 1 - 1½ time om dagen hvis mit timeantal var mindre, men nu skal jeg bruge alle mine kræfter på bare at komme gennem dagen, med det resultat at jeg kan arbejde under ½ time om dagen.
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min.timeantal i fleksjob dorthe76 Spørgsmål ang fleksjob 9 02-04-2012 12:48
Arbejdsprøvning - timeantal DeeDee Alt det andet 13 14-12-2010 19:58
Revacenter Nord Næstved Mette1107 Dit og Dat 4 15-04-2009 11:53
Timeantal? Malene2450 Spørgsmål ang fleksjob 4 28-03-2008 09:22
Timeantal & flexjob andi1975 Jeg er kommet i praktik. 6 14-11-2007 18:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension