K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2012, 16:31   #1
Heidileth
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 13
Styrke: 12
Heidileth er ny på vejen
Smile Hvem ved det?

Hejsa. Jeg er ny her.

Jeg arbejder som hjemmesygeplejerske i Fleksjob på 16 timer i en hjemmepleje. Jeg fik tilkendt Fleksjob pga et biluheld mens jeg var på arbejde- fik piskesmæld med alvorlige følger. Senere har jeg udviklet hypermobilt syndrom, og har rigtig svært ved at klare blot hverdagen herhjemme. Var indlagt på gigthospitalet og herefter sygemeldt indtil efter jul. Flere læger mener min arb evne er så ringe,at en fp vil være på sin plads. Det er svært for mig at erkende,men på sigt tror jeg sørme det bliver nødvendigt.. Har en del hjælpemidler i hjemmet,som bestemt hjælper mig, men jeg gruer for arb start og er rigtig bange for at blive bombet tilbage ,så jeg har endnu mere ondt 24/7

Min pensionskasse er PKA( for sygeplejersker) og jeg sendte en mail ang hvordan jeg vil være økonomisk sikret fra dem af ,i tilfælde af en fp. De svarer pænt retur,og oplyser et engangsbeløb, samt en årlig udbetaling. Der står endvidere at når det kommer til fp, skal jeg kontakte dem så de kan undersøge om jeg opfylder betingelserne?????

Hvad betyder det? Jeg troede da, at når det kom til en fp, så var betingelserne opfyldt??? Er det blot skalkeskjul for pensionskassen, og de så suverænt selv bestemmer om man for penge fra dem???

Øv jeg synes det er en jungle at finde rundt i.

Er der nogen kloge hoveder derude, der kan forklare mig, hvordan det hele hænger sammen?


Vh Heidi
Heidileth er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvem raskmelder hvem? LINGLING Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 25-07-2012 06:44
Hvem af os har ret ?? Frk. Horsens Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 08-04-2012 20:34
Hvem har ret ????? Kjersti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 03-04-2010 00:42
resurse profil hvem hved hvem der gør hvad? c.l.e.o. Alt det andet 0 04-12-2009 09:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension