K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-10-2012, 11:59   #12
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Ja vrøvl vrøvl... Det var da utroligt...

Du ryger altså ikke på kontanthjælp bare fordi du ikke kan arbejde de timer, som de "forlanger"...

Du gør kun det, du kan... Og hvis de nogensinde har tænkt sig at stoppe din ledighedsydelse, så klager du bare over den afgørelse.

Det er da meningen, at hvis du har været ledig i så lang tid, at de skal revurdere din sag, hvor de bla. skal vurdere, om der skal påbegyndes en førtidspensionssag..

Du kan også selv søge førtidspension, hvis du overvejer det - her mister du heller ikke ledighedsydelse. For hvis de giver afslag på førtidspension, så må de mene, at du fortsat kan være fleksjobber.


Måske kan du snakke med din læge om det, kommunen har skrevet... Måske lægen lige kan minde kommunen om, at din tilstand er altså alvorlig og de ikke bare kan presse dig op i tid... grrr

Er du i fagforening, så kontakt dem, så de kan hjælpe dig på vejen...

TILFØJELSE: Altså nu kan jeg se, at jeg blander lidt sammen, for det ser ud til, at Peer ikke er fleksjobber... Har blandet Peers 1. indlæg og Energiers svar sammen - undskyld. tsk tsk..

fejl sorry
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
19 timer i Fleksjob er ikke nødvendigvis selvforsørgende Cordulla Den nyttige viden vi alle har 1 14-02-2013 01:42
flexjob - Hvis arbejdsgiver ikke vil give nok timer Abraxus Spørgsmål ang fleksjob 8 11-02-2013 10:20
kommune vil ikke give fleksjob på 25 timer selvom muligheden er der... kirsten01 Spørgsmål ang fleksjob 47 16-01-2012 11:27
Arbejde 37 timer svarende til 16-20 timer??? Cat 72 Spørgsmål ang fleksjob 1 10-12-2008 00:35
Kan ikke klare mine timer.. Elsebeth Jeg er kommet i praktik. 9 13-05-2008 18:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension