K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-04-2012, 22:45   #1
Gekko
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2011
Lokation: De nordlige himmelstrøg syd for månen
Indlæg: 84
Blog Indlæg: 7
Styrke: 13
Gekko er ny på vejen
Ikke egnet til ny arbejdsprøvning - hvad sker der så?

Jeg er i øjeblikket i en arbejdsprøvning, hvor jeg i løbet af 2 måneder, jeg har været der, er gået fra 12 til 15 timer om ugen, hvor timerne er fordelt på 3 dage.

Praktikstedet har besluttet, de ikke ønsker at forlænge min praktikperiode ud over de alminelige 13 uger grundet der under forløbet er opstået endnu overbelastningsskade i min arm pga. brug af tastetur til computeren - dette er sket trods jeg har fået forskellige hjælpemidler stillet til rådighed og nu venter på at få et program - tale til tekst, hvor jeg ikke skal anvende mine arme ved tastaturet (bevillingen af programmet kan godt tage noget tid at få, fik jeg at vide).

Selvom jeg vil meget gerne tilbage på arbejdsmarkedet igen, fortalte jobkonsulenten mig, at denne ikke så noget formål med, at jeg skulle starte ud i et nyt praktikforløb efter den nuværende er bragt til ende, da min fysiske tilstand ikke har forandret sig, men der er opstået endnu en skade i forbindelse med let kontorarbejde og det, at jeg ikke har formået at komme op på flere timer under forløbet. Desuden har jeg problemer med at klare de almindelige huslig opgaver i løbet af ugen, da der skal meget lidt til før mine arme bliver overbelastede og står af.

Sagsbehandleren derimod har talt om jeg langsomt skal forsøge at komme op i timer, hvilket betyder en arbejdsprøvning/praktikforløb som løber over f.eks. 9 måneder, men det var inden kommunen modtog melding fra virksomheden og jobkonsulenten.
Mine sygedagpenge udløber til sommer, medmindre de beslutter jeg skal ud i endnu en arbejdsprøvning.

Jeg har haft kroniske overbelastningskader i 4 år grundet en arbejdsskade - i begge arme (tennis og golfalbue) og skuldre (rotator cuff syndrom med kronisk smertetilstand), samt indeklemte nerver og nu også problemer med den ene hånd.

Mit spørgsmål er så:

Hvis ikke kommunen mener jeg skal ud i en ny arbejdsprøvning, grundet manglende fremgang og nytilkommet skade, hvor står jeg så??

Hvad kan/ vil det næste skridt så være??

Gekko
Gekko er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ikke egnet til arbejdsprøvning. Bertha65 Alt det andet 18 25-03-2011 09:33
Efter arbejdsprøvning - hvad sker der så? Anne Mette Alt det andet 4 28-04-2010 11:56
hvad sker der sygdom gør man ikke længere kan klare et flexjob mams Spørgsmål ang fleksjob 4 01-02-2010 21:56
Arbejdsprøvning - hvad sker der så. Zastrow Spørgsmål ang fleksjob 11 19-02-2009 15:30
aner ikke hvad der sker!!! vibeke Spørgsmål ang fleksjob 18 08-10-2007 14:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension