K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2007, 12:08   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Til alle jer andre tusind tak for roserne det er rart at nogen læser det og ikke mindst forstår det ( man er ikke altid selv så sikker på hvad man mener når man er færdig )

Desværre er det ikke første gang der er skrevet til DA i anledning af en eller anden artikel, men svar det er det straks noget det ligger lidt tungere med, men hvad uanset om de svare eller ej, så må de forhåbentligt læse det og på et eller andet tidspunkt må ti øerne falde ....

eller nej det gør den sq nok ikke hos den type mennesker men om ikke andet så får jeg luft

Zuza sende det til medierne det er lige så omsonst som at skrive det til DA
det ser jo ikke ud til at de vil røre ved noget af den slags ...

kig blot på de sager som EB ville skrive om efter pressemødet med enhedslisten og lyslys , det er også trukket godt og grundigt i land igen, det eneste man kan med sådan et indlæg er at sætte det ind jer og vide at jer herinde forstår det ...

Måske sætte det i nationen bloggen på EB eller hvis man blogger andre steder for du har jo ret , det burde længere ud , men hvis ikke medierne er villige til at tage det ja så er der aldrig nogen der ved bedre, når de har så travlt med sygemeldet mennesker , flekser og førtispensionister....

Jeg er en af dem der blogger en lille smule så jeg sætter det i på nationen, men forvent intet og så bliver man ikke skuffet

Citat:
Etta skriver

Genkender I alle iøvrigt ikke alt for godt denne el. lignende : klip dit hår og få dig et job.
Etta jo kender den godt i en anden version
en jobkonsulent sagde til mig mens jeg var under udredning og det endnu ikke var besluttet hvad jeg skulle...

"Tag en dag og forkæl dig selv, gå til frisør, gå ud og køb minimum 3 sæt tøj gerne nederdele og kjoler , nogle pæne høje sko der matcher , så du har det når du igen skal til at søge job "

he he ja de har tjek på det, havde tre børn , lå i skilsmisse var på sygedagpenge betalte husleje på et hus jeg ikke kunne bo i pga skimmelsvamp (og som var beregnet på to fuldtidsindtægter) boede i en skurvogn på fælles parkeringspladsen ( det er ikke til at lave ordentlig mad der og mange gange bliver det noget dyrt halvlavet noget) så jo en forkælsesdag med frisør massage og indkøb af nyt tøj, det lød da alletiders , hun kunne bare ikke lige svare mig på hvor pengene skulle komme fra, mente at jeg måtte prioritere.

Så ud over at man ikke lige bliver rask af frisør og nyt tøj, så er der vist også et økonomisk aspekt i det
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Brev hej123 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 08-06-2012 16:43
Brev fra Arbejdsskadestyrelsen. Camille Dit og Dat 12 01-08-2010 22:30
Der kom et brev........... Linemor At søge førtidspension 8 19-08-2009 22:52
Brev fra SF :o) labratz Politik og Samfund 2 31-08-2007 18:28
Der kom et brev ! Hejdien Politik og Samfund 6 19-06-2006 21:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension