K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2011, 11:01   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg tror at det eneste der vil hjælpe er at alle står sammen, jo flere vi er jo bedre vil vi høres ..

Det er det store problem i det her netop at det er ressourcesvage mennesker, syge mennesker har faktisk hvis vi tænker over det ingen forening der varetager deres interesser , der er en masse små patient foreninger men problemet er at fokus er lagt på en specifik sygdom..

Tænk hvis man kunne lave en samlet forening sygdomsramte for overholdes af love eller noget i den stil.. jeg tror at det er den vej man skal tænke ..

for i min verden er det netop det at vi er delt op i en masse små fraktioner gennem, div patientforeninger , fleksforeninger, ftp foreninger og vi er så nemme at overse og overhøre for mange har ikke ressourcer til at sige fra...

Jeg kan sagtens følge dig Sniffeline jeg VED godt at ikke alle har ressourcerne og det er derfor jeg siger noget , for jeg syntes et eller andet sted at det er ok at begynde at fraråde folk at gøre dit eller dat fordi det kan skade deres sag , jeg ved godt at dem med flest ressourcer her på siden ikke kan redde verden..

Men vi kan altså starte med at hjælpe folk der vil køre en sag til at se om vi kan komme med nogen konstruktive input i stedet for at advare folk mod at gøre det ....

det er skræmmende nok at læse historien herinde vi behøver bestemt ikke også skræmme hinanden til døde .. bare min mening så Peter mit svar på dit spørgsmål er

1. En forening hvor ALLE sygdomsramte der er ramt af systemet kan stå sammen
2. at vi laver fælles aktioner til at starte med (det er jo ikke lige sådan at lave en forening, jo det er det men nogen skal have tid ressourcer og overblik til at gøre det ) man kunne starte med sådan som du selv foreslår at tage en kommune af gangen som ikke overholder svarfrister og simpelthen tæppebombe dem med mail , men det kræver så igen at alle er med .. for det hjælper jo ikke noget at der kun kommer fem mail
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hej, pas på, den har tråd er lang :-) LJensen Din historie 46 13-09-2011 23:02
vedr røde tråd imellem 2 indlæg ceps Hjælp til Forum Brug 1 17-10-2010 15:22
Søger K10 tråd Ragdoll Alt det andet 5 13-10-2010 17:28
ny tråd c.l.e.o. Hjælp til Forum Brug 1 21-04-2010 01:37
Vedr Bennys tråd Hejdien Politik og Samfund 14 05-03-2009 23:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension