K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2010, 09:02   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hejsa,

Det er klart det bedste at møde op og så gå når man ikke kan eller orker mere.

Med for megen sygemelding kan du risikere at de enten forlænger din arbejdsprøvning eller i en evt. afgørelse længere fremme i din "sag", forkaster den pga. for meget "fravær".

Det er dog klart at er du for syg til at møde op må du jo melde dig syg, men jeg kender det alt for godt at man også bliver endnu mere syg ved at blive hjemme. Nu er jeg jo ikke fleksjobber, så jeg har svært ved at se hvad det optimale er for en psykisk syg flekser. Men hvis du nu ser det optimale program og skema for dig kunne du måske få det skrevet ned og arbejde frem herimod, derved vil du måske få det bedre og mindre trang til at melde dig syg, for så var der måske mindre grund hertil.

I min verden er 5 timers arbejde meget på en dag. Måske er 2 - 3 i reglen mere optimalt, efter du har afprøvet de 5 ?? Og hvad med pauserne ind i mellem ? Det er bare en tese, men måske kunne du blive mere lettet og have det nemmere hvis arbejdstiden var lidt mere begrænset, for det kunne tyde på at du har lidt for meget for tiden ? Dog kan du også være sikker på at det kommende møde med din sagsbehandler "fylder" i dit hoved og det gør det ikke nemmere at fungere på arbejde, men få planlagt hvad der ville være det optimale for dig, for måske har du allerede fået overskredet dine grænser arbejdstidsmæssigt og skånebehovs mæssig og må sætte i bak gear ??

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension