K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2010, 00:26   #1
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 61
Indlæg: 167
Styrke: 15
Stonie er ny på vejen
"Anden Aktør" ?

Jeg smider lige en link til den "anden aktør" jeg og min SB skal til møde med "snart".
Der er et par udtalelser jeg finder, om man så må sige, lumre....
Hvad er jeres mening om "sådan nogle" ?

http://www.vikon.dk/index.php?option...d=49&Itemid=55

Det der bl.a. støder mig er deres påstand om at arbejde er den eneste mulighed for et værdigt liv !!!

Citat:
"Vore generelle principper og værdier beskrives således:

Alle ledige ønsker et job og et liv som andre mennesker. Den ledige er motiveret eller bliver motiveret for at overkomme barrierer,
som tager tid og kan være vanskelige og smertefulde at komme igennem, så længe målet er jobbet og et værdigt liv.
Tiden er vigtig faktor. Det tager tid at ændre livsstil og komme i gang igen."


Jeg ved ikke helt hvor deres menneskesyn stammer fra....Men jeg gætter på at der er en masse $$$$$$$ involveret.
Ændre livsstil ???......Ja, det skulle man jo nok have gjort FØR man blev presset til at arbejde sig til et par "handikap's".
Nu skal man så til det igen. Denne gang er det så bare nogle andre, og deres tegnebøger, man skal tilfredsstille.
For de er jo meget dygtige...og dyre...så de har da selvfølgelig ret. De ved præcis hvad der skal til !!!

Et eller andet sted hader jeg disse åååååhhhh så glade mennesker, men jeg kan da godt forstå de sidder og smiler......
samtidig med at de malker guldkalven.
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"

Sidst redigeret af Stonie; 23-11-2010 kl. 00:31.
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Start af anden "aktør" Teletrold Spørgsmål ang fleksjob 6 07-12-2010 23:29
Jesper Tynell søger sygemeldte, udsat for "Anden Aktør-ulovlighed" klarkurs Dit og Dat 6 13-04-2010 12:46
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Befordringsgodtgørelse til forløb hos "anden aktør" og ved arbejdspraktik? Tino Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 1 03-12-2008 23:56
Byrådspolitiker er "anden aktør" zuza Politik og Samfund 1 03-02-2008 18:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension