K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-10-2010, 23:40   #1
claus jensen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2010
Lokation: Nyborg
Alder: 43
Indlæg: 14
Styrke: 14
claus jensen er ny på vejen
Fleksrådgiver eller mangel på samme ?

hej alle sammen.

Jeg fik tilkendt fleks sidste november og var så heldig og få en tidsbegrænset stilling hvor jeg havde haft min arbejdsprøvning.

Og her i dag kommer jeg så ned og skal søge ledighedsydelse og får den også men så sidder jeg og snakker med min sagsbehandler og hun siger så at jeg skal ud og søge et nyt arbejde. Jeg retter hende så og siger det er OS der skal ud og søge et arbejde sammen da jeg havde forståelsen af at det faktisk er sagsbehandleren der skal finde mig et arbejde vis det skal være helt rigtigt ? og man som fleks søgene ikke SKAL søge på ejen hånd (ved godt det lyder dumt og self. søger man jo selv for og få det bedste) . Hun går totalt i baglås og slår hænderne og kårs og siger at der er noget jeg har fået forkert i halsen og det er slet ikke hende der skal gøre det kun godkende det når jeg havde fundet et ?.. jeg gik fra mødet og tænkte det kan ikke være den måde det skal køre på ?.. eller er det mig der er helt galt i byen her ?

Mvh claus
claus jensen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fleksrådgiver ferie Spørgsmål ang fleksjob 2 08-10-2010 11:20
mangel på hjælpemidler buster Dit og Dat 10 18-05-2009 10:37
Der er mangel på læger i DK... fiemie Politik og Samfund 2 04-10-2007 14:56
Mangel på fleksjob zuza Politik og Samfund 0 15-08-2007 17:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension