K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2010, 14:40   #1
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 18
Marolle er ny på vejen
hej jeg ved godt det her måske ikke helt passer ind, men jeg tænkte at der er så mange herinde der er gode til regler mv, så jeg ville lige forsøge.

Vi har modtaget en rykker fra vores grundejerforening. De siger vi ikke har betalt en regning tilbage fra 2007. Jeg er næsten 100 % sikker på den er betalt, dog senere (da vi har haft en del bøvl med dem). De kræver at vi skal kunne vise en kvittering for at vi har betalt, men banken kan ikke gå så lang tid tilbage, og ellers skal jeg gå alle mine bank udskrifter igennem men det er ikke sikkert der står det er til grund ejer foreningen.

Hvordan skal jeg kunne bevise vi har betalt ?
Og har de ret til at opkræve en regning 3 år tilbage ? de må da også bevise at de ikke har modtaget noget. De står nemlig og mangler penge, og jeg har lidt en fornemmelse af de bare senere rykkere ud til folk

nå ja har lige en ting at tilføje:

hvis de manglede pengene, hvorfor har de så ikke sendt rykkere ? når det er 3 år siden.
jeg er næsten sikker på jeg har ret, men jeg kan have lavet fejl, sådan er det når den øverste del ikke helt fungerer som den skal mere

Sidst redigeret af Stezu; 11-08-2010 kl. 15:48. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kontant hjælp i mod tilbage betaling varighed chace Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 04-02-2013 23:32
Danske bank vil opkræve abonnement Ninja Politik og Samfund 80 02-02-2013 10:43
Forsikringen kan de forlange tilbage betaling? Trex Alt det andet 12 15-01-2013 18:44
betaling af tandlæge regning Marolle Alt det andet 29 28-11-2009 21:07
tilbage betaling af ledighedsydelse ved pensionsudbetaling palette Spørgsmål ang fleksjob 5 07-07-2009 19:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension