K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2010, 21:27   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.808
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hvorfor kommune oplysninger på din profil?

Kære alle.

Nybegyndere kan have svært ved at forstå de "erfarnes" noget mangeartet og forskellige spørgsmål, når den første henvendelse sendes af sted.

Nogle tænker: jeg skal være 1000% ukendelig pga af frygt etc.
Det kan alle forstå.

Vi ved også at enkelte er blevet fyret fra deres job fordi de gav råd her på k10. Det er et faktum.

Men når vi/jeg eksempelvis spørger:
Er du gift?
Hvilken kommune bor du i?
Hvad siger din praktiserende læge?
Har du søgt aktindsigt?
Og mange andre spørgsmål som kan virke uforståelige.



Men......os "gamle" kan ofte se og læse ud af den første forvirrende henvendelse at det er et mennesker der er i knibe.

Vi kan med det samme se at det er eller bliver en NEGATIV alvorlig, tidskrævende sagsbehandling osv osv.

Hvis vi, fra starten, kender eksempelvis din kommune kender vi sandsynligvis alle klagesagerne.
Vi har navnet på de banditter af lægekonsulenter der handler imod lovgivningen.
Vi kender kommunens politikere, om de er åbne eller tillukkede for løsning af problemer.
Vi ved om de har en "Borgerrådgiver"
Vi ved om kommunen overholder og vedkender sig Retssikkerhedsloven.
Vi ved om kommunen har tabt sager ved Statsforvaltningerne.
Vi ved om Folketingets Ombudsmand har rapporter fra din kommune.
Vi ved om der er principafgørelser netop fra din kommune.
Vi ved at hvis du er gift modtager du IKKE kontanthjælp.

jeg kunne blive ved.......så derfor, jer der har overskud, oplys om så meget som du vil.....men nu kender du grunden til alle vores begynderspørgsmål.

Mange varme hilsner fra "maskinrummet" hvor mange særdeles dygtige "ansatte" har deres speciale.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kbh.'s kommune– om tavshedspligt og videregivelse af fortrolige oplysninger L.S. Kommunernes Tavshedspligt 1 20-03-2013 13:54
Profil-billed Birkes-musen Hjælp til Forum Brug 3 13-02-2012 23:18
Res.profil/pension Lau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 10-10-2007 19:33
Så har jeg modtaget min Rec.profil. gaxeergud Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 14-09-2007 06:29
Profil gaxeergud Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 09-09-2007 14:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension