K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-08-2010, 14:56   #1
Danskerdude
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
Danskerdude er ny på vejen
Kan kommunen nægte, at stille min førtidspension i bero?

Hej

Jeg vil gerne vide, hvorvidt kommunen kan nægte, at stille min pension i bero, hvis jeg beder om dette?

Jeg har oplevet, at blive nægtet dagpenge fordi kommunen ikke villle stille min pension i bero, på trods af, at jeg havde været i fuldtidsarbejde i to år, betalt a-kasse og betalt den pension, jeg havde modtaget for meget, tilbage.

P.t. går jeg på hf og er snart kvalificerede til en videregående uddannelse. Men, da jeg har været nægtet revalidering mange gange, er jeg i tvivl, hvorvidt kommunen vil gå ind i dette.

Derfor vil jeg gøre dette på su, men det kan jeg ikke, hvis jeg får førtidspension, og heller ikke, hvis kommunen insistere på, at jeg skal modtage førtidspension, på trods af, at jeg beder dem gøre denne hvilende.

Så, kan kommunen nægte, at gøre min pension hvilende, hvis jeg beder om det, så jeg kan modtage su? Hvad kan jeg gøre, hvis de nægter mig dette?

Venlig hilsen Johannes
Danskerdude er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommunen kan rent faktisk nægte en at bruge Diktafon Rawhite Alt det andet 13 14-03-2015 06:58
Kan jeg sætte min pension i bero? Må kommunen frakende den eller nægte mig det? logikeren Alt det andet 6 12-05-2011 06:55
kan kommunen nægte mig ferie lya_hansen Spørgsmål ang fleksjob 7 06-08-2010 12:31
Kan man stille flexjob i bero Moneypenny Spørgsmål ang fleksjob 2 03-04-2010 00:58
Kan kommunen nægte en ny rådgiver??? Trigger Dit og Dat 6 07-01-2009 23:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension