Se enkelt indlæg
Gammel 23-01-2014, 00:01   #489
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Hvor er det dog bare en latterlig nem løsning at skyde lovgivninger af som svar på en borgers forespørgsel. Totalt uprofessionelt.

Som en papegøje der sidder og lirer sin remse af!

Og arrogant så det hviner i tænderne af lyst til at proppe papiret med ordene tilbage i den hals de kom fra.

Hvad er det lige der sker med den måde de svarer på en klage?

Svaret er en opremsning, et referat, af Peters brev/klage, man forholder sig ikke til selve spørgsmålet!!!

Enhver med bare et minimum af internet-færdigheder kunne have fyret den elendige smøre af.

Det er da utrolig letkøbt bare at henvise til gældende lovgivning og hvordan tingene burde være i komplet fornægtelse af den virkelighed alle vi andre lever i og særligt under.

Når man beskæftiger sig med disse ting, så vil jeg mene man skal være ualmindeligt dum som en pakke havregryn, hvis man på nuværende tidspunkt ikke har den fjerneste erkendelse af at forvaltningerne sejler, politikerne er korrupte og at begærlige embedsmænd har opnået den fuldkomne magt med landet.

Hvad bilder de sig efterhånden ind?

Tror de vi er totalt ubegavede individer, der ikke kan gennemskue hvad der foregår?

Jeg vil foreslå den der har forfattet svaret til at søge en stilling der er mere passende for personens nuværende kompetencer.

Jeg vil mene de befinder sig et sted mellem amøbe og krybdyr-stadiet.

Jeg er så forbandet træt af deres evindelige magt-arrogance.

Det eneste vi kræver er vores lovfæstede rettigheder.

Ikke en opvisning i hvordan man bedst omgåes dem.

Frida

Sidst redigeret af frida; 23-01-2014 kl. 00:04.
frida er ikke logget ind   Besvar med citat