Se enkelt indlæg
Gammel 06-10-2019, 19:32   #564
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Om Sundhedshus Nørrebro.

Søn 06.10.2019.

Vedr Aktindsigter og afmelding fra fysioterapeut.

Til
Sundhedshus Nørrebro
Mimersgade 41
2200 København
+45 35 30 25 30
mailt: [email protected]
eBoks:https://post.borger.dk/?logon=borger...ailboxid=18141

Cc.:
Sundheds- og Omsorgsforvaltningen SUF
[email protected]

OBS.: Sendt via e-Boks, og er derfor lovligt gyldig mht underskrift med Nem-ID.

Vedr afmelding fra fysioterapeut.

Da mit helbred forværres bliver jeg nødt til at stoppe konsultationerne hos fysioterapeut Taher (sidder på 3 sal).

Jeg vil påpege at det for mig er dybt inkompetent at fysioterapeut Taher ikke læser min Funktionsevnebeskrivelse samt sidste LÆ 265 fra min læge som jeg sendte digitalt pr eBoks d 27.06.2019, som beskriver alle mine diagnoser og skånebehov, så han kan forberede sig til mødet med mig, og så derefter stille inkompetente spørgsmål.

Dette blev lydoptaget og er ikke en 'fejl', det er direkte inkompetent.
Denne mail skal indlægges i min journal.

Vedr Aktindsigter.

Begæring om fuld aktindsigt jf offentlighedslovens § 36 og forvaltningslovens § 16.


Jeg begærer hermed aktindsigt i alle sagens dokumenter fra Sundhedshus Nørrebro, herunder aktindsigt i interne arbejdsdokumenter omfattet af ekstraheringspligten, myndighedernes retningslinier for behandling af berørte sagstype samt mer-aktindsigt.

Jeg ønsker indsigt i alle aktstykker i de forvaltninger, hvor min sag har været behandlet; herunder forvaltningernes navne samt alle notater, mødereferater, afgørelser og akternes journalliste. Med hensyn til notater henviser jeg til lovens krav om notatpligt bl.a. jf. § 13 i Offentlighedsloven.

Jeg vil gøres bekendt med alle aktstykker og alle aktlister, alle journalrapporter, alle dokumentliste med parter og bilag, herunder bl.a. alle notater, mødereferater og alle journallister, samt skriftlig oplysning om, hvorvidt alle aktstykker i sagen vil blive stillet til min rådighed.

Alle dokumenter i sagen er bl.a.:

- Dokumenterede kommunikationer mellem borger og kommune
- Referater og indkaldelse vedr. møder afholdt med borger
- Indhentede lægelige papirer
- Journalrapporter
- Journaler
- Registre
- Notater
- Journalliste over sagens dokumenter
- Notater fra møder med mig
- Notater fra telefonsamtaler
- Notater fra mails

Med hensyn til notater henviser jeg til lovens krav om notatpligt, jf. bl.a. § 6 i lov om offentlighed i forvaltningen. Det om alle personer der har været inde over min sag.

Jeg vil have oplyst i hvilke forvaltningsafsnit sagen har været behandlet til dato samt hvilke sags numre den har i disse forvaltningsafsnit. Jeg henleder opmærksomheden på forvaltningsmyndighedens vejledningspligt, jf. § 7 i forvaltningsloven.

Såfremt Sundhedshus Nørrebro skulle have den opfattelse, at visse akter er undtaget for aktindsigten, bedes disse nøje angivet sammen med Deres begrundelse og lovhjemmel herfor:

1. en angivelse påført journal-listen ved de aktstykker, som med lovhjemmel er undtaget aktindsigt.
2. ekstrakter af de aktstykker, som med lovhjemmel er undtaget aktindsigt, jf. bl.a. § 10 og §§ 12-15 i Forvaltningsloven.
3. en redegørelse og herunder en begrundelse for, hvorfor jeg med lovhjemmel efter Deres opfattelse ikke er berettiget til at modtage eventuelle aktstykker, jf. bl.a. § 22 i Forvaltningsloven.

Jf. Forvaltningslovens § 16, stk. 2 forventer jeg, at I inden for 7 arbejdsdage sender fyldestgørende skriftligt svar på denne aktindsigt, vedlagt kopi af samtlige dokumenter i sagen, journalliste, registre og andre fortegnelser der vedrører sagens dokumenter jf. Forvaltningslovens § 9.

Jeg vil have tilsendt 1 kopi af samtlige dokumenter i sagen og journal-liste, registre og andre fortegnelser, som vedrører den pågældende sags dokumenter, jf. forvaltningslovens § 9.

-----------

Begæring om aktindsigt Offentlighedsloven § 21 stk. 3 på fysioterapeut Taher (sidder på 3 sal)

Jeg vil bede om alle stillingsbetegnelser, alle uddannelser, alle arbejdsopgaver, alle lønmæssige forhold samt alle økonomiske bonus- og vederlagsaftaler, tjenesterejser, samt alle oplysninger om disciplinære reaktioner i form af advarsel eller derover.

Jeg forventer indenfor den lovlige frist på 10 dage, jf. § 16, stk. 2 i Forvaltningsloven, at modtage fyldestgørende skriftligt svar på min anmodning.

OBS.: Også Sendt via e-Boks, og er derfor lovligt gyldig mht underskrift med Nem-ID.


--
Med Venlig Hilsen



Kio er ikke logget ind   Besvar med citat