Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2012, 12:30   #344
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Når man læser om denne mega kamp for at få kommunerne til at overholde Retssikkerhedslovens §3 stk.2 og få fastsat de sagsbehandlingstider....ja så kan man altså godt i triste øjeblik være ved at bare give op....

Hvis det kan være så svært og tage så lang tid om alene bare at få kommunerne til at overholde gældende lovgivning på dette lille men vigtige område.....ja hvordan så med resten af lovgivningen...

Det er fandme opgivende læsning....

Samtidig....så de kommuner der endelig overholder disse frister og har sat dem på deres hjemmeside....ja de flytter kontant deres sider så man (læs: jeg) ikke har en chance for at vedligeholde den side vi har med links til disse frister....

Så snart jeg har fået opdateret siden....ja så kan jeg starte forfra....

Det er desværre ikke noget man kan følge med til hvis man samtidig har feks en hjemmeside der skal holdes...

Jeg tager altså virkelig hatten af for dig Peter....det er imponerende at du har overskuddet til at blive ved....

Vi har samme problem med retsinformation.dk som indeholder alle gældende love....

Så snart man har linket til en lov....ja så opdatere de loven og sørme om ikke de giver loven et nyt link....så alle dem der tidligere har linke til denne lov...ja de har links som ikke peger på gældende lov....

Jeg har haft kontakt med både retsinformation.dk og indtil flere kommuner....da det er super nemt at ændre så det bliver lettere for alle....

Dette har jeg gjort for at man måske kunne få dem med ind i dette århunderede...

Man kan give en side....feks siden med en lov...feks sygedagpengeloven....et fast link...https://www.retsinformation.dk/Forms/sygedagpengeloven

Dette link kan man så altid pege hen imod siden som indeholder den gældende lov....så alle stadig har links der virker og så alle altid hurtigt kan finde denne lov....

I øjeblikket ser deres link sådan her ud https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=142423og hver gang loven bliver opdateret....ja så skifter de sidste tal i linket....hvilket gør at alle dem som har linket til denne side....ikke mere vil komme til gældende lov...

Det er samme problem som gør sig gældende ang sagsbehandlingsfrister ved kommunerne....

Det er gammeldags og det gør det besværligt for alle...ikke kun dem der linker til dem fra andre sider....men også for dem selv...da siderne bliver meget sværere at finde...

Men men der er jo ikke nogen der har sagt at det skal være nemt og lige til...det er bare så opgivende når man kan blive ved uden at der sker noget...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat