Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2011, 09:05   #14
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
God morn´Web,

Du er tidligt eller sent oppe hva´

Altså jeg er så dårlig til det med at kopiere links, så jeg bruger en hulens tid på at kopiere quotes, og sdp. loven mm. Hvor kopiere jeg linket til sdp. stop ? Kommer det bare oppe i adresse feltet når man klikker ind på det ? Det har jeg ikke lige lagt mærke til

Og hvorfor er det at du og andre sætter @ foran vores navne, det må jeg altså også lige vide.

Sidst men ikke mindst Web, er det muligt at medens man står i dette besvar afsnit, at klikke ind på andre links i K10 samtidig, uden at have 2 "nets" åbent af K10 ?

Nå men Nitten60, det med revalidering som Web foreslår, det er nok en god idé, at gå i mod hvis du altså også er til det

Dog skal du vide at det stadig bliver med basis af kontant hjælp (som du så ikke får/ er berettiget til!!?) indtil din kommune, måske ville genoptage dine sygedagpenge. Det sidste skal du dog ikke tro for meget på, desværre, men hold fast i klagen med hjælp fra din fagforening og søg samtidig afklaring af din fremtid på arbejdsmarkedet.

Jeg har selv, siden 2007 "gået" uden offentlig forsørgelse. Jeg røg ud af sdp. efter 52 uger, men var ej heller berettiget til kh. Jeg gik et år inden jeg kom igang med en afklaring. Jeg kan dog kun opfordre andre til at søge afklaring så godt og hurtigt de kan og det gælder uanset hvad ydelse de er eller ikke er på.

Held og lykke.

EE

Sidst redigeret af Enteneller; 15-01-2011 kl. 09:14.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat