Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2009, 23:25   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja det er rigtigt, de snakker og r*ven snurre!! Og inden man ved af det, så er man solgt til stanglakrids....

For det første er der ikke noget der hedder 'at kommunen ikke vil lade dig gå ned i tid' - det er helt og holdent DIG der styrer det show!! For hvis du ikke kan, jamen så kan du ikke!
Men får de fornemmelsen af, at du er en af dem der ikke gør modstand, jamen så bliver du altså tromlet ned af systemet. Kommunen tænker KUN på penge, og er sådan set ligeglad med hvad du kan og ikke kan, så længe du bare gør hvad de siger.

Hvis jeg var dig, så ville jeg fortælle at du ikke kan arbejde mere end de der 18 højest 20 timer, og dét endda med forbehold!

Du skal dæleme passe på dig selv (for kommunen gør det ikke).
Du skal lytte til din krop 24-7, og hvis der er noget du ikke har det godt med, så skal du lade være. Hvis du en dag kun kan arbejde to timer - jamen så går du efter to timer. Hvis du ikke føler dig frisk til at møde klokken 9, jamen så møder du så bare kl 11, og har du det elendigt, jamen så bliver du hjemme.

Det vigtigste er bare, at du melder ud hele tiden. At du fortæller åbenhjertet, at det og dét er du ikke i stand til. Samarbejd med dem HELE TIDEN, men på DINE præmisser. Den der kender dig bedst - er dig. Du er ikke en eller anden statistisk person der skal passe ind i DERES skema. Du er et menneske med ret til at være syg! Men kommunen vil gøre ALT for at du ikke har ret til sygdom, de vil ignorerer dig, afprøve dig, presse dig. Men glem aldrig, at det kan de kun gøre med DIN tilladelse!!

Pas på dig selv, mærk efter og meld ud!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat