Se enkelt indlæg
Gammel 20-08-2009, 21:57   #187
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Unhappy

Citat:
Oprindeligt indsendt af Louise Se meddelelser
, så nu er jeg den lykkelige ejer af en reunalt master!
fik den i fredags, og den er skøn at køre i, så i morgen skal jeg lige ud til handimobil med min crosser, så de kan sætte låsesystemet fast, så jeg kan have crosseren med når jeg skal noget! Sikke en frihed man lige pludselig får, den er næsten ikke til at beskrive, godt nok skal man lige vende sig til en kassebil, men jeg synes faktisk at jeg allerede er ved at vende mig til det.
Håber virkelig at alle jer der søger handicapbil, får bevilliget jeres drømmebil.
Det er hårdt lige pludselig at blive syg og bevægelseshæmmet, men det hjælper på friheden at få en bil men kan komme rundt i.
Louise
Hej Louise

har lige et par spørgsmål er du fast kørstolsbruger nu du har fået en kassebil?
Jeg har ansøgt kommune om en crosser og en invalidbil så jeg kan have crossern med men fik af hvid at hvis man skulle have bevilliget en kassebil så skulle man være fast kørstolsbruger jeg mener bare at man skal være kørstolsbruger og det er jeg men ikke fast.
Og fik også af vide at jeg nok ikke ville få en invalidbil hvis jeg får en crosser ? jeg har nu egne bil men kan ikke have mine kørestol med uden at den skal skilles af og løftes op i bilen jeg har sclerose og foruden det har jeg en rygskade som er anerkendet i ask som gøre at jeg ikke kan løft, De sagde også at jeg så bare kunne få en trailer til crosseren men hvem skal hægte den på og køre crosserne op og en trailer, den er heller ikke lige til at have med alle steder eks i indkøbscenter osv kan ikke helt forså dem? når men nu har jeg søgt og så må jeg se hvad de kommer frem til jeg har lige fået fp så jeg skal have den bevilliget på trivsel

Det er ikke nemt med de kommuner
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat