Se enkelt indlæg
Gammel 15-12-2013, 01:24   #464
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det her med at kommunen vil bruge de frivillige til alt muligt....det kommer vi til at se meget mere til...også mere end nogen vil bryde sig om...

Frivillige kan være rigtig gode at have....men det kommer sørme an på hvad de skal hjælpe til med...

Finn Sørensen i den artikel som Peter linker til....ja han gør selv den fejl at hjælpe til med at de skal hjælpe mere...for han vil sende dem flere penge...men det er måske ikke den rigtige måde at sikre sig at det ikke sker...for så vil kommunen jo bare kunne sende endnu flere til dem da de så har fået flere penge...

Problemet skal vel rettes i selve kommunen...og ikke ved at bare sende flere penge til de frivillige...

Jeg ville være alvorlig bange hvis jeg havde taget mig en uddannelse inden for et fag og arbejde i en kommune....for på et tidspunkt...så er jeg sikker på at der vil blive brugt frivillige der hvor der ellers skulle være noget fagpersonale...

Jo mere de kan få de frivillige til....jo flere kan de fyrer og dermed spare penge...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat