Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2009, 18:46   #74
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
kære peter

Du har da overhovedet INTET at undskylde, hvis der er nogen der skal ja, så er det sørme mig.

UNDSKYLD, hvis jeg på nogen måde har stresset dig, det var absolut IKKE min hensigt

Vëd jo udmærket godt at du selv har dit at slås med og tilgiv hvis jeg har sendt flere henvendelser på stribe, så er det blot fordi jeg er lidt af en teknikmongol(og ikke altid er sikker på at den der "dims" jeg forsøger at tage magten over, virker som den skal!)

RESPEKT -OG TILLYKKE MED SEJREN, hvor skønt at dine anstrengelser bærer frugt. Håber at rigtig mange er klar over hvad dette betyder for hver enkelt

Kære Peter, hvis du på nogen måde mener jeg kan være behjælpelig i forhold til Slagelse kommune, så skal jeg gerne gøre et hæderligt forsøg MEN siger jo straks at jeg langt fra er inde i lovgivningen som du, ej har ordet i min magt som du.

MEN -har du overskud så send mig en pb med de vigtigste overskrifter og jeg skal straks gøre forsøget.

Krydser fingre for at alt går godt m hospitalsbesøget og glæder mig til at høre nyt
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat