Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2009, 00:00   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kio Se meddelelser
Tak for dit svar


>Dit indlæg oser af forkerte ting.


Intet af det jeg skrev er forkerte, manglende information måske.
Jeg svarer herunder.


>Har du søgt aktindsigt ?


Ikke endnu, ifgl. det lille fællesmøde/orientering i går hos Jobnet i Vester
Søgade 10 har alle lovlig ret til aktindsigt, man skal bare bede om det.
Jo før du får den jo bedre, oppe under nyttige link ligger der en aktindsigts erklæring lige til at printe ud udfylde og så afsted ... jo hurtigere jo bedre og med den er alle huller dækket så de ikke kan komme til at "glemme" noget

Citat:
>Er der lavet en ressourceprofil og har du haft mulighed for at komme med rettelser til denne ?


Ikke så vidt jeg ved. Der kom med posten i dag en "Opfølgningsplan"
indeholdende "Oplysninger om sygefraværet" -" Vurdering af
beskæftigelsespotentiale" - "Foranstaltninger og opfølgning" og til sidst "
Seneste kategorisering", her står der " Personligt - Kategori 1 "
Det lyder lidt underligt at du kan være sygemeldt så længe (over 8 uger) uden at der er lavet tiltag til en ressourceprofil, ligeledes lyder det underligt at man snakker fleks revalidering til dig , da kategori 1 under sygedagpenge er dem med god mulighed for at komme hurtigt tilbage til det ordinære marked ..

Citat:
Jobkunselenten sagde til mig i går at hvis der stod noget i den som jeg mener
ikke er korrekt kunne jeg bare kontakte han.

P.T merner jeg ikke noget af det er ukorrekt.
Det er der vel i og for sig heller ikke, men jeg ville lige tage en snak med dem om hvorfor der ikke skal være en ressourceprofil samt hvad de mener med at placere dig i ket 1 nu ved jeg jo ikke hvad du fejler men det kan være at det er rigtig nok , men så er det ikke på vej til fleks eller revalidering ...



>Er du arbejds prøvet?



Citat:
>Hvad er meldingen fra kommunen ?


Jeg er medlem af 3F og har ikke selv, eller er blevet kontaktet af kommunen, endnu.
Alt efter hvad du fejler så ville jeg kontakte kommunes sygedagpenge afsnit eller finde ud af hvem du havde som sagsbehandler ,det er dem der står for syge opfølgning og ikke jobkonsulent


Nå det var bare lige hvad jeg sådan lige kunne komme på i din sag, syntes det lyder underligt hvis du er en 1

MVH
Hejdien
  Besvar med citat