Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2011, 12:48   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af ritalindy Se meddelelser
Jamen hvorfor skal du dog stoppe nu? og hvem siger du skal ha mere på, det går jo fint.
At man ikke har overskud og lyst... det er helt naturligt, du skal bare klø på.

Hvad skal du udredes for? og hvilken uddannelse er du i gang med?

45 timer på en almen uddannelse incl transport+ lektier
er vel ikke helt urimeligt?
Jeg under mig nogen gange over dine svar ???

Hvis du er sarkastisk kan du så ikke lige skrive det , eller ved ironi .. jeg ved ikke om jeg kan tage dit svar her seriøst , for som jeg kan læse det så har den bruger du svare stress og dermed nedsat arbejdsevne .. så jeg formoder at du ikke mener det her svar seriøst ... (ellers kender du desværre ikke noget som helst til stress og her snakker vi ikke stress som vi alle kan føle engang imellem ... )

Du bliver lige nød til at læse hvad det er de mennesker fejler som du svare ellers kan dine svar virke enormt provokerende.. jeg er selv en af dem med stress og jeg ville i den grad blive tosset over nogen af de svar som jeg har set fra dig og jeg ville føle mig angrebet .. for det ser ikke ud som om du kender forskellen på de forskellige former for stress for slet ikke at tale om hvordan det hele hænger sammen i en stor helhed hvis man har feks stress og udbrændthed (som der tit er tale om når man er så langt ude at arbejdsevnen er ødelagt )

Så jeg kunne rigtig godt tænke mig at du lige prøvede at sætte tegn på så jeg kan se om du mener tingene om du er ironisk eller sarkastisk .. og måske lige læse hele tråden igennem så du ved hvad det er det drejer sig om det du svare på ....
  Besvar med citat