Se enkelt indlæg
Gammel 14-02-2014, 07:28   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg tror at de fleste vil kunne forstå din fortvivlelse når det kommer til det her system...

Mit umiddelbare råd vil være at få din læge bag dig...du skal i kontakt med nogen som kan hjælpe dig med at få forklaret kommunen din situation...

Har du forsøgt at kontakte handicap og psykiatriafdelingen i Sønderborg kommune http://sonderborgkommune.dk/kontakt-...atriafdelingen og se om de kan hjælpe dig på nogen måde...

Du siger du er på antidepressiv medicin....er det din egen læge der udskriver dette...for hvis det er må denne jo kende til dit helbred...

Nu kender jeg ikke til Sønderborg men det må være muligt at blive henvist feks af din egen læge sådan at du kan få denne vej...til at få forklaret kommunen hvordan og hvorledes dit liv og helbred hænger sammen så de evt kan få dig afklaret med hvad du kan og ikke kan...

En ting skal du huske...det er når man har med en kommune at gøre...så skal man gøre alt skriftligt...også hvis du selv aflevere ting til dem ja så skal du huske at få kvittering på at du har afleveret det...

Man skal helst selv kunne dokumentere alt...

Ved du hvad kommunen har af papirer på dig....hvis ikke så søg aktindsigt i din sag....der ligger en formular til det under nyttige links her på siden..

Håber der kommer nogen med større viden om psykiske diagnoser som kan give dig bedre råd...og hvad man evt kan gøre....det er svært når man som mig intet kender til det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat