Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2014, 09:49   #9
Coldkaos
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2014
Indlæg: 6
Styrke: 0
Coldkaos er ny på vejen
Hej alle. Tak for jeres svar og bekymring.

Dagen efter jeg skrev dette indlæg, vågnede jeg op, og fandt ud af at min kæreste havde taget fri fra arbejde, fordi at han var så påvirket af mit selvmordsforsøg..
Han fik ringet til min læge, og på mandag kontakter min læge, min kontakt på kolding sygehus børne og ungdoms psykiatrien.. udover det skal jeg selv kontakte hende, og min læge virker meget villig til at få mig noget hjælp så hurtigt som muligt. Jeg havde dog ikke kunne klare alt det selv.. så det var virkelig en kæmpe hjælp han gav mig der.

Lægen ville tale med mig og spurgte hvad jeg kunne tænke mig at der blev gjort. Men jeg ender altid i den knibe, at jeg vil have hjælp, men jeg simpelthen ikke ved hvad der overhovedet vil hjælpe. Så jeg bryder sammen når jeg får det spørgsmål, fordi at jeg kæmper så hårdt for at overleve det her, stå op hver morgen, og vide, at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre, men at jeg bare kan håbe at der vil ske noget, så mirakuløst som at min kæreste pludselig tager initiativ.

men samtidig kan jeg ikke være afhængnig af ham.

Men ja.. jeg får at se hvad der sker mandag, og forhåbentligt vil jeg meget snart været i kontakt med en psykiatrisk afdeling igen.. denne gang i augustenborg.
Jeg ved dog ikke hvad jeg skal gøre for at holde jobcenteret henne, imens at lægerne vuderer hvad de kan gøre for mig.

Og jeg har en sagsbehandler, men ikke en kontakt person.

Jeg fandt brevet omkring min ansøgning, om kontaktperson.. og der står:

"der bekræftes hermed, at din ansøgning om socialpsykiatrisk støtte efter serviceloven, er modtaget d. 24.1.2014
På grund af ekstraordinære opgaver i afdelingen, er sagsbehandlingstiden forlænget og du vil derfor først kunne forvente at blive kontaktet af en socialfaglig rådgiver med henblik på et møde i marts/april 2014."


Jeg lider af borderline personlighedsforstyrrelse, så jeg er en ret stor belast for min kæreste.. og jeg prøver at gøre alt for at det ikke skal blive for meget for ham.. for uden ham, har jeg ingenting.

Sidst redigeret af Coldkaos; 15-02-2014 kl. 09:53.
Coldkaos er ikke logget ind   Besvar med citat