Se enkelt indlæg
Gammel 02-08-2017, 12:37   #69
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Bliver lovgivningen ikke overholdt..-bør der klages...som udgangspunkt..

Når det er sagt...så vil de færreste kunne holde til dette i længden...da der bliver lavet så enormt mange fejl i folks sager..

Hvis man skal begrænse sig selv...over hvad man skal klage over...evt pga helbredet og det faktum at de fleste ikke kan holde til dette i længden...så bør man tage et helikopter overblik over tingene...og de fejl der er i ens sag...

Man skal så dele alle fejl op i hvad der mest skader ens sag....altså klage over de ting som gavner ens sag mest...

Et eksempel kunne være...to fejl....

1. der mangler en underskrift på et brev fra kommunen...

2. der mangler at blive nævnt flere sygdomme/diagnoser i rehabpapirer som enten har været brugt til en afgørelse eller som skal bruges til en afgørelse...

Ud af disse to fejl...og hvis man skal begrænse sig...bør man vælge nr 2....da denne vil have størst gavnelig effekt for borgeren...

Klager man over nr 1...vil det intet gøre for ens egen sag....dette selvom der selvfølgelig bør være underskrift på alle papirer der kommer fra myndighederne..

Så hvis man skal begrænse sig...så bør man kigge objektiv på sin sag og finde ud af hvad der vil gavne en selv mest....set ud fra hvad man gerne vil opnå...fleksjob, pension, ressourceforløb osv..

Problemet med alt dette..berettiget klageri...det er at man som udgangspunkt vil have lysten til at klage over alt ulovligt...både for en selv...men da også for de mange andre hvor der også bliver lavet en masse ulovligt overfor..

Mange finder først for sent ud af at det kan gå ud over ens eget helbred....hvis man skal bruge energien på at klage over alt ulovligt...i form af stress osv osv...

Så det bedste råd må være...at se på hvad der gavne dig selv og ens helbred....bedst...

Husk på at der ikke kommer nogle og takker dig for at du klagede over alt...den dag du yderligt har ødelagt dit helbred...

Nogle mennesker...de kan sagtens klare at klage over alt...uden at det rammer deres helbred...andre kan ikke...

Så i sidste ende må det være op til den enkelte at bestemme/beslutte hvad personen gør..

Har man energien og helbredet til det...så klag over alle de ulovlige ting..

Har man ikke...så beslut dig for hvad der bedst kan gavne i din sag.. og så klag over dette..

Det er fint og nobelt at ville kæmpe på alle andres vegne....men ikke hvis det er på bekostning af ens eget helbred...

Med hensyn til hvem man skal klage til...så må det være op til strukturen i ens kommune...og den kan være meget forskellig alt efter kommune...

Nu er du...Kio...jo kommet langt ind i det...men for alle andre...så starter man med chefen for den afd man klager over...og derefter til chefen til denne osv osv...

Jeg har svært ved...og måske det er tiltænkt sådan...at gennemskue strukturen i Kbh...men umiddelbart vil jeg tro at du har gjort og klaget til dem du kan...

Jeg kan ikke umiddelbart se hvad du kan gøre anderledes...da du har klaget de rette steder...du har endda offentliggjort hele sagen...og du er med til at kæmpe politisk...og aktivistisk...

Mit råd til dig er at du skal passe på dig selv og virkelig holde øje med dig selv og dit helbred...helst inden at du går ned med flaget..

Jeg har selv nogle af dine diagnoser (som du ved)...og jeg er virkelig benovet over at du kan holde til det du gør....noget jeg ikke selv ville kunne holde til..ikke i samme omfang...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat