Se enkelt indlæg
Gammel 02-08-2017, 09:23   #67
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kio Se meddelelser
Hvis "måden" jeg gør det på, ikke er "god" eller "korrekt", kunne du så give mig hjælp til hvordan du ville svare/formulere dette seneste brev fra Klagesagsteamet i Centralforvaltningen Jobcenteret Besvarelse af formalitetsklage - 28-07-2017!

Dvs komme med et udkast så andre her inde på K10 også kan se hvordan man kan formulere en klage!.
Jeg er ked af, at du fuldstændig misser pointen i mit indlæg.

Som Tazoom skriver, så er det tydeligt, at du er gået totalt i kampberedskab, også overfor os her på K10.

Der er kampe man kan vinde, og der er kampe man ikke kan vinde, og hvis man bruger en masse kræfter på de kampe man ikke kan vinde, så er der en stor risiko for, at man går helt ned, både fysisk og psykisk.

Det gør mig oprigtig ondt, at du skal igennem de kampe med din kommune, jeg ønsker dig kun det bedste.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat