Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2017, 11:25   #65
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser

Hvis du vil fortsætte som hidtil må du gøre det!

Du sidder i en lille robåd overfor en kæmpe luksus liner, og du risikerer at skyde dig selv i foden.

Og ja, systemet er til for systemets egens skyld, men du skal tænke på dig selv.
Jeg giver ikke op, så ja, jeg fortsætter!

Netop fordi jeg tænker på mig selv!

Hvis "måden" jeg gør det på, ikke er "god" eller "korrekt", kunne du så give mig hjælp til hvordan du ville svare/formulere dette seneste brev fra Klagesagsteamet i Centralforvaltningen Jobcenteret Besvarelse af formalitetsklage - 28-07-2017!

Dvs komme med et udkast så andre her inde på K10 også kan se hvordan man kan formulere en klage!

.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Kio, du må kæmpe præcis som du vil, det er der ingen herinde der kan, eller vil, forhindre dig i.
Det er ikke noget med at jeg "må kæmpe præcis som jeg vil" !

Jeg kæmper som jeg evner til, igen, jeg er ikke jurist, advokat eller akademisk uddannet.

Hvis I syntes måden jeg gør det på ikke er korrekt, så kom med et udkast til hvordan I ville svare på det seneste brev fra Klagesagsteamet i Centralforvaltningen Jobcenteret Besvarelse af formalitetsklage - 28-07-2017


Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Og jeg tror ikke der er nogen herinde, der ikke er enig med dig i, at din kommune gør mange forkerte ting.

Og jeg er overbevist om, at der ikke er nogen herinde der vil dig andet end dit eget bedste.
Så kom med et udkast til hvordan du ville svare på det seneste brev fra Klagesagsteamet i Centralforvaltningen Jobcenteret Besvarelse af formalitetsklage - 28-07-2017

Så vil andre herinde på K10 også få gavn af det.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Men de fleste af os der er på K10 har selv kæmpet med "systemet" i årevis, og har erfaret på den hårde måde, at der er kampe vi bare ikke kan vinde. Desværre.

At kæmpe med det sociale system er næsten som at have mindreårige børn, man skal vælge sine kampe med omhu.
Så kom med et udkast til hvordan du ville svare på det seneste brev fra Klagesagsteamet i Centralforvaltningen Jobcenteret Besvarelse af formalitetsklage - 28-07-2017

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg er helt enig med vasen.
Ja, nemt nok at sige til folk, "du gør det på en forkert måde, gør det på en anden måde..." så kom med et forslag til hvordan jeg skal svare det seneste brev...!

Hvordan vil du svare på det seneste brev fra Klagesagsteamet i Centralforvaltningen Jobcenteret Besvarelse af formalitetsklage - 28-07-2017

Kom venligst med et udkast...!

.

Når vasen og Vovse skriver til mig, at jeg klager "forkert"

og har "fokus" det forkerte sted mm...så læs lige denne tråd, hvor dybt godnat systemet er...

Her er et udpluk:

https://www.facebook.com/groups/1490...2252860048573/

Linda Villadsen
Nu ved jeg jo, at jobcenteres medarbejdere følger med her. Lige i det her tilfælde er det godt.
Jeg har indtil nu været helt med på, at vi kæmpede samme sag - at medarbejderne ikke havde valgt det
arbejde de har, hvis de ikke ville mennesker det godt.
I dag har jeg læst et mødereferat og jeg kan sige med hånden på hjertet. Det jeg læste, bar ikke det
møde jeg deltog i. Løgn, fortielser, udvælgelse af citater, der passer ind i jobcenyetets dagsorden.
Ved i hvad ? I burde skamme jer!
Aldrig, aldrig nogensinde kommer jeg til at tage en jobcentermedarbejder i forsvar..... som I aldrig.


I min optik er sagsbehandlerne den mest foragtelige faggruppe. Mennesker der modtager løn for at gøre
sndte mennesker mere syge. Mennesker der får løn for at lyve. Mennesker der får løn for at " glemme"
at vedlægge vigtige sagsagter. Mennesker der får løn for misforstået loyaltet med systemet og tavshed....
fortsæt selv listen
Det mest foragtelige menneske er en jobcentermedarbejder.


Kirsten Viki Hedegaard Brømsøe
Ja.
Har samme vrede.
Den gnaver konstant..
Og har gjort i flere år nu.
Det kan ikke beskrives, folk skal selv se det, mærke det, læse det... Bedraget. Nedværdigelsen..
Kampen for at i det mindste lov overholdes... Det er ALT man skal være på vagt overfor, og man er ikke
et sekund i tvivl om at sagsbehandlere er imod borgeren..
Også leder


Linda Villadsen
Maria Hamann Piil Hvor nedladende kan du være i dit sprogbrug? hvor faktuelt mange fejl er du i stand til at reproducere?

Kirsten Viki Hedegaard Brømsøe
Fakta er fakta..
Løgne, bedrag og lovbrud mod syge mennesker er deltagelse i mishandling..
Dem der har rent mel i posen, behøver jo ikke at frygte noget...
Så.. Det er fint der er så mange raske der begynder at deltage og se det.. Sort på hvidt... Nok er nok

Bitten Vivi Jensen > Maria Hamann Piil
du er ansat som fagkonsulent i Ballerup. Hvad er din baggrund? Og var Ballerup ikke den kommune, som
Anna Mee ville besøge - i stedet for Norddjurs, hvor der er ordentlig sagsbehandling?

Linda Villadsen Maria Hamann Piil er smuttet. Tror desværre at hun er en af dem, der både sælger borgeren
og sover godt om natten.....


Linda Villadsen Jeg har ikke mødt nogen på Lærkevej endnu. Jeg har heller ikke mødt den medarbejder der,
der siger fra eller bruger whisleblow ordninger.
Det ry og rygte sagsbehandlerne har fået har de selv skabt.
Jeg har ingen sympati.


Bitten Vivi Jensen
Vedrørende 63-årige dødssyge Vladimira erfarede jeg, hvordan socialrådgiveren prøvede at manipulere og
omskrive svar, så de mere var i kommunekassens end Vladimiras favør. Jeg har optaget den 2 timer lange
og groteske samtale. Socialrådgiverne opførte sig som bødler overfor en svært syg kvinde. Dette værste
var, at de erkendte at Vladimira var svært syg og indrømmede, at det kunne virke latterligt at udfylde
indsatsdelen til rehabiliteringsteamet. De kunne/ville ikke svare på, hvorfor Vladimira ikke kunne indstilles
til pension jf. § 18. stk. 2 udenom teamet. Jeg kaster op.


Puk Sabber > Linda Villadsen
jeg har kæmpet og kæmper den kamp i årevis. Jeg skrev min første kronik om problematikken "socialpolitikken
er ved at dø" for 4 år siden. Det har været en ensom kamp og er det forsat som socialrådgiver - både med
kritikken af børneområdet, men også beskæftigelsesområdet. Du må ikke give op. Er så glad for I er kommet
til. Jeg har selv for flere år tilbage meldt mig ud af DS i protest. Jeg er en ret ensom socialrådgiver .
Ingen kollegaer, kaffepauser med snak osv. Denne her kamp ER pisse ensom - og faggruppen er lullet ind i vat.
Ingen lytter eller handler. Sådan har det været længe

Linda Villadsen > Stina Thomsen med al ære og respekt. det har jeg kæmpet for i over et år nu. Der er
sket INTET. Ikke en eneste af sagbehandlerne har fulgt opfordringen. Hvor længe skal vi vente mere, før
vi indser at de ikke går ind i kampen men kun kæmper for sig selv? - hvornår kommer de hvis de kommer ?
Vi har krammet, nurset, appeleret, rummet. det eneste der indtil videre er kommet retur er enten løgne
eller tavshed. Hvor længe endnu skal vi vente ?

Linda Villadsen > Stina Thomsen
Jeg er færdig med at høre andre fortælle mig hvad jeg må sige og hvordan det skal siges. HELT færdig.
Du har ikke kæmpet min kamp det sidste år. Du har ikke prøvet alle mulige tænkelige midler for at få
socialrådgiverne i tale - det er forfor absolut heller ikke din kamp at fortælle mig hvad jeg må sige
mene og handle. alle dine fine ord? de er afprøvet og mens de er afprøvet er sagsbehandlerne tavse
medns Vladimira, Charlotte og Kim bliver mishandlet. havdde du talt til et menneske, der IKKE har prøvet
og IKKE har kæmpet var det ok - men der er MIG du taler til -

Linda Villadsen > Stina Thomsen bliv bisidder. læs løgnene der flyder i stride strømme og kom så igen.......
interne opgør - hvis det fantes løj man ikke i jornalerne og man smed ikke vigtige dokumenter ud. Det er
ikke et "internt" opgør. det er løgn og dokumentfalsk - og løgn og dokumentfalsk er hvad borgerne i
jobcenterets er udsat for.

Afventer stadig et "udkast" til hvordan et ordentlig svar/klage til Brev fra Klagesagsteamet i Centralforvaltningen Jobcenteret Besvarelse af formalitetsklage - 28-07-2017...

.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat