Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2017, 09:56   #63
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Kio, du må kæmpe præcis som du vil, det er der ingen herinde der kan, eller vil, forhindre dig i.

Og jeg tror ikke der er nogen herinde, der ikke er enig med dig i, at din kommune gør mange forkerte ting.

Og jeg er overbevist om, at der ikke er nogen herinde der vil dig andet end dit eget bedste.

Men de fleste af os der er på K10 har selv kæmpet med "systemet" i årevis, og har erfaret på den hårde måde, at der er kampe vi bare ikke kan vinde. Desværre.

At kæmpe med det sociale system er næsten som at have mindreårige børn, man skal vælge sine kampe med omhu.

Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Hvis du vil fortsætte som hidtil må du gøre det!
Du sidder i en lille robåd overfor en kæmpe luksus liner, og du risikerer at skyde dig selv i foden.

Og ja, systemet er til for systemets egens skyld, men du skal tænke på dig selv.
Jeg er helt enig med vasen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat