Se enkelt indlæg
Gammel 17-03-2009, 15:23   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har også engang fået andres personfølsomme papir med i min sag, da jeg søgte aktindsigt - og nej, Ekstrabladet er ligeglade! De elsker kun historien hvis de selv kan vinde noget på historien, og Hr og Fru Nielsens navne med cpr numre vil de skide højt og flot på! De vil have 'lig på bordet'......om man så må sige.
Medierne vil ikke have noget med det at gøre - det sker så ofte, at det ikke har nogen nyhedsværdi...der er ingen drama i det og det sælger ikke.

Jeg ville også henvende mig til Borgmesteren evt ringe til kontoret og fortælle at jeg er i bessidelse af andres personfølsomme data og nu sætter spørgsmålstegn ved, om andre så også har mine! Og spørge (bevidst dumt) om hvordan man behandler andres personfølsomme data korrekt, hvor man sender dem hen - og iøvrigt stille spørgsmål omkring kommunernes kompetancer til at forvalte sager, når papirene tilsyneladende vælter rundt mellem hinanden og bliver sendt ud til helt forkerte klienter....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat