Se enkelt indlæg
Gammel 05-07-2018, 21:15   #429
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
JULI 5 2018 Brev fra Jobcenteret

JULI 5 2018 Brev fra Jobcenteret Vedrørende dit ønske om skriftlig svar på sagsbehandlingstid.



Mit reaktion:

'MANGLENDE' SVAR...AKTINDSIGT...DER ER INGEN RETSSIKKERHED!

JULI 5 2018

Til
Jobcenter København JKI
Lærkevej 18, 2400 København NV
Mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
E-boks: https://post.borger.dk/?logon=borger...ubjectid=38375

Att.:
Statsminister Lars Løkke Rasmussen
Justitsminister Søren Pape Poulsen
Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen
Beskæftigelsesborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard.
Jens Rohde "retssikkerhedsordfører" ex-medlem af EU-parlamentet for Radikale Venstre
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Cc.: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Journalnummer: 060564-xxxx

Vedr offentliggjorte Sagsbehandlingsfrister.

Jeg har lige modtaget dette brev fra Faglig Koordinator Mirza Tabakovic

Vedhæftet: Brev fra Jobcenteret Vedrørende dit ønske om skriftlig svar på sagsbeh.PDF

Jeg bad også om at få oplyst hvor kommunen har offentliggjort disse Svarfrister jf Retssikkerhedsloven § 3 stk.2 og Vejledning nr. 73 af 03/10/2006.

Kan jeg få svar på det, for det står ikke inde på kommunenes web-side ?
(Sagsbehandlingsfrister - Københavns Kommune)

Vedhæftet: Gmail - SVAR TIL MANA JC LÆRKEVEJ...AKTINDSIGT... DER ER INGEN RETSSIKKERHED...pdf


Aktindsigt jf offentlighedsloven § 21 stk. 3 på:

- Faglig Koordinator Heidi Gottlieb
- Jurist Bo Juul Jensen fra 'Klagesagsteamet'
- Hans chef, administrerende direktør Michael Baunsgaard Schreiber
- Ufaglært sagsbehandler Shoaib Sohail Raja Akbar
- Ufaglært sagsbehandler/Konsulent/mentor Henriette Sommer
- Faglig Koordinator Mirza Tabakovic
- Jobcenterchef Maria Bødker Boje
- Afdelingschef Tine Hornbak
- Afdelingschef Anne Kristine Forchhammer Foldager
- Afdelingschef Teddy S. Rasmussen
- Afdelingsleder Lone Helder
- Afdelingschef Janne Jensen
- Afdelingschef Anne Pernille Poulsen

Alle disse personer har været inde over min sag.

Jeg vil bede om alle stillingsbetegnelser, alle uddannelser, alle arbejdsopgaver, alle lønmæssige forhold samt oplyst om alle bonus- og vederlags-aftaler, tjenesterejser, samt alle oplysninger om disciplinære reaktioner i form af advarsel eller derover.

Jeg vil præcist bede om aktindsigt i om alle disse personer modtager nogen form for bonus eller økonomisk vederlag, samt hvad præcist der skal opnås af økonomiske 'måltal' inden for områderne ressourceforløb, fleksjob og førtidspension for alle disse personer, for at disse bonusser og vederlagt bliver udbetalt til Dem samt hvor tit disse udbetalinger finder sted.

Jeg forventer indenfor den lovlige frist på 10 dage, jf. § 16, stk. 2 i Forvaltningsloven, at modtage fyldestgørende skriftligt svar på min anmodning.

Jeg bad om dette d 16-09-2017 men har aldrig fået svar..
Vedhæftet: Gmail - Vedr bonus eller anden økonomisk vederlag til sagsbehandlere.pdf

OBS.: Er også sendt via e-Boks (vedhæftet) og er derfor lovligt gyldig mht underskrift med Nem-ID.

Mvh
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat