Se enkelt indlæg
Gammel 12-03-2007, 14:52   #5
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Er du "Compliant"???

Hej Metro

Måske er det fordi det er lidt svært at kommentere på. Det synes jeg i hvert fald. Jeg kan kun sige, at jeg er enig i, at man står bedre, hvis man er forberedt, har skrevet nogle ting ned osv. Men det kræver overskud at lave dette forarbejde, og måske er det der, kæden hopper af. Det har den i hvert fald gjort for mig mange gange, fordi jeg går fuldstændig i sort, når jeg kommer inden for døren til sagsbehandleren, selv om jeg kan være nok så non-compliant hjemmefra.

Jeg kunne godt mærke, at det gik bedre til speciallægeundersøgelsen, netop fordi jeg var godt forberedt, men det havde taget mig 4 mdr at lave den forberedelse. Undersøgelsen varede 2 timer...

I.f.t. den hjemmeside du fortæller om, kan jeg sige, at det er en af dem, jeg skal ha' kigget nærmere på. Måske den kunne bruges til supplement til det, jeg er ved at lave.

Det kræver for mig at se styrke og overskud til at være non-compliant. Det er fedt, når folk kan, for de får ting igennem, og der bliver i større grad lyttet til dem. Men jeg ved også, at styrke og overskud er en mangelvare, når man er på hælene i forvejen.

Knus
Trylle
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat