Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2014, 11:16   #494
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.775
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tak, kære Maybeline2you for din interesse,....

... for denne lille, tilsyneladende, ubetydelige §, med den store konsekvens.

Bemærk at Web ofte afslutter mange af sine indlæg med ca denne afslutning "der ligger rigtige mennesker bag ved problemet" sådan cirka.

§3 stk.2 er vigtig, fordi det er den første lov§ der ofte pr. automatik, bliver overtrådt. Helt bevidst af embedsmænd. Sådan har det jo altid været.

Men når borgeren senere opdager, og det gør borgeren, at der findes lovgivning om sagsbehandingsTIDEN i en given ansøgning, så bliver de fleste vrede og så starter den negative sociale sag, med 2 modparter.

Mange diagnoser kræver også hurtig indsats. Så må det ikke ske, at embedsmænd, arbejder efter deres private holdninger eller hvad deres nærmeste chef presser dem til.

Det kaldes retssikkerhed.

Vi har aldrig i denne tråd nævnt, en eneste gang, at vi kræver kortere sagsbehandlingstider, som vi overlader til politikerne at vedtage.

Men denne tråd er bevis på embedsmagt-misbrug af værste skuffe.

Så kunne jeg komme med lange historier fra virkeligheden med disse historier, som de færreste vil tro på.

Nu får vi se hvad Annette Vilhelmsen, SF vil svare mig, på min henvendelse.

Om hun tager henvendelsen mere alvorligt en tidligere socialminister Karen Hækkerup, S, som ikke engang gad svare mig. Hvilket i min verden er hovmod.

Hovmod står til fald, siger et gammelt ordsprog.


Bedste hilsner

Peter

PS.: tænk på, hvad der er brugt af penge på dette emne. Det eneste vi beder om er 28 sekunder. Sølle 28 sekunder.

Så lang tid tager det en akademiske offentlig ansatte jurist, at slå en kommunes hjemmeside op og kontrollerer min påstand.

Så kan juristen, med egne øjne, selv konstaterer, om min påstand er korrekt eller ukorrekt. 28 sekunder.

Det ønsker man naturligvis ikke at bruge 28 sekunder på, fordi at "drengen, i Kejserens nye klæder" ikke skal tro at han kan komme og forstyrre os i vores hyggelige dagligdag.

Sidst redigeret af phhmw; 26-01-2014 kl. 11:35.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat