Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2020, 12:59   #6
Ekko
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2017
Indlæg: 73
Styrke: 8
Ekko er ny på vejen
Tak for råd. Jeg prøvede at udskyde det med at skrive dagbog, da det føltes helt uoverskueligt og sørgeligt at skulle have de negative ting, der sker ned på papiret.
Jeg arbejder kun tirsdag og fredag, 3 timer tirsdag og 2 timer fredag. Tanken om at skulle afsted flere dage end det er endnu mere stressende.
I dag kunne jeg så slet ikke kapere det. Har ikke sovet i nat, fordi jeg følte mig stresset. Onsdag og torsdag har jeg mere eller mindre bare ligget på sofaen, fordi jeg er træt. Jeg græder også hver dag stadigvæk. Da jeg så var på vej på arbejde og skulle med metroen fik vi besked om, at alle tog holdt stille på grund af tekniske problemer og at vi skulle søge alternative rejseformer. Det kunne jeg simpelthen ikke overskue i dag så jeg sygemeldte mig. Jeg har en fridag næste fredag og regner simpelthen med at sygemelde mig tirsdag også, for jeg har brug for ro til at tænke min situation igennem. Lige nu overvejer jeg at søge førtidspension på det foreliggende grundlag, men regner ikke med at få en kæft ud af det, så jeg er i tvivl om, om det nu også er besværet værd.
Hvad tænker i herinde?
Ekko er ikke logget ind   Besvar med citat