Se enkelt indlæg
Gammel 28-03-2010, 11:07   #15
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
hejsa ingrid..
det er præcis hvad jeg gør, altså fryder mig over de småting der er på vej, (læs forår).

så er det ligesom det hele bliver lidt lettere og overskue.

jeg har oprettet en digital.s. ...så jeg har været inde og se hvad kommunen har sendt, men igen må jeg jo kippe lidt med kasketten for min gamle tovholder, ALT er indsendt, udtalelser fra reva, samt ergo-damen, sågar jobkonsulentens udtalelser er broderet ind,

der ligger også en del fra en gammel psykolog attest, men det er noget som har med mine tidligste år og gøre. de havde fået en dårlig vane, og putte, diazepam i bøtten på os på børnehjemmet, det gav ligesom lidt mere ro over gemytterne.

men det var jo med nogle frygtlige abstinenser til følge for dem som havde nogle og komme hjem til i weekenden/ferier ,, etc.....

men .. som sagt syntes jeg det hele , jeg lige kan komme i tanke om ligger der.

de har jo selv indhentet lidt fra min egen læge kan jeg se.. foruden det meget digre værk, (R.P)... som jo er på en 30-35 sider...

og min fagforening , som jeg har givet fuldmagt i sagen, må jo vide hvad der evt, skulle kunne mangle.

os der er i "sovsen" har jo heldigvis ikke de store erfaringer med slige sager.

og jeg mener hvis ikke lige rådgiveren i fagforeningen ved hvad der er op og ned, har de jo et kæmpe bagland , af jurister etc etc til deres rådighed..

jeg tror sku bare det er mig som er for UTÅLMODIG....
men havde jeg råd til lidt flere behandlinger, så behøvede jeg måske knap så mange piller....(hold da helt kæft hver er jeg træt af altid og skulle huske dem)..

men se. ... så er det jo rart man engang imellem kan sende en lille melding herind, og wupti, så er der et par gode råd. K.A.N.O.N.

man ville jo helst gerne bruge det som samtaleemne hele dagen, men så er jeg bange for at samleversken, bliver indlagt..

MAN BLIVER EN PESTILENS

mvh eders ace dk "sur gammel mand"..
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat