Se enkelt indlæg
Gammel 26-03-2010, 12:15   #7
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Hej med jer

Må hellere lige sige, at den lægekonsulent jeg har snakket med, er en der sidder i det erhvervscenter hvor jeg var i arbejdsprøvning. Min sagsbehandler har bedt om en samlet vurdering fra ham, lægekonsulenten, en socialrådgiver og psykolog der er tilknyttet centeret. Så det er ikke en af dem som kommunen har ansat til at tolke diverse sager.

Men han knuste alt håb om at kunne afsluttet min sag snart, og jeg er sgu gået pænt meget ned over det. Han var så temmelig uforberedt da jeg kom derned, for det første måtte jeg vente 25 min for at komme ind og dernæst fortæller han mig, at han ikke har fået læst min sag igennem så han var fuldstændig uforberedt.

Mine vitamin tal har aldrig været helt i top, men mine smerter er først kommet efter min første ulykke og depressionen begyndte lang tid før det pga noget helt andet, så tvivler nu på, at en behandling af d vitamin skulle gøre den helt store forskel.

Men har nu også snakket med lidt forskellige, plus jeg læser hvad der bliver skrevet herinde, og det tyder meget på, at kommunernes/lægekonsulenternes svar på alt lige pt er mangel på d vitamin. Ham jeg var hos, sad og sagde at kom mine tal i top igen (og så knipsede han med fingrene) så ville alle mine problemer nok være løst. Blev simpelthen så gal.... Jeg var så rundt på gulvet igår, så jeg fik slet ikke nævnt at der jo ligesom også var mine ulykker indenover, men gik da også ud fra, at han da for dælen i det mindste var klar over at jeg havde været ude for dem. Men som sagt får han et brev fra mig, hvori jeg har tænkt mig at skrive, at han har knust alt håb om en evt afslutning og at han lige skal huske at tage mine ulykker med i sine overvejelser...desuden har en reumatolig også udtalt, at jeg har piskesmæld...det ignorede han også igår.

Men jeg bestiller en tid hos min læge, og så må jeg tage mig en snak med hende og få taget blodprøver. Er tallene i bund, så må jeg jo gå igang med behandling og så kan kommune osv jo se om det så hjælper! Har haft mine tal helt oppe at ringe før, hvor alt var i den fineste orden, men det mindskede ikke mine smerter eller min psykiske tilstand, så.... Og så vil jeg snakke med hende omkring en henvisning til en endokrolog.
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat